Hlavním tématem diplomové práce je Social Media Marketing, jako proces propagace značky, produktu, a budování reputace pomocí mediálních kanálů, zvláště sociálních sítí. Cílem diplomové práce je na základě studia odborné literatury, pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zaměstnancem Social Media Agentury definovat, do jaké míry sociální sítě ovlivňují jejich uživatele v oblasti marketingu a podnikání.
Anotace v angličtině
The main topic of this Diploma Thesis is Social Media Marketing, as a process promoting brand, product, and building a reputation through social media channels, especially through social network. The aim of this Diploma Thesis is based on study of literature, using a questionnaire and an interview with empleyee Social Media Agency to define the extent to which social networks affect their users in marketing and entrepreneurship.
Klíčová slova
Social Media Marketing, Social Media, sociální sítě, hypertargeting
Klíčová slova v angličtině
Social Media Marketing, Social Media, social networks, hypertargeting,
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem diplomové práce je Social Media Marketing, jako proces propagace značky, produktu, a budování reputace pomocí mediálních kanálů, zvláště sociálních sítí. Cílem diplomové práce je na základě studia odborné literatury, pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zaměstnancem Social Media Agentury definovat, do jaké míry sociální sítě ovlivňují jejich uživatele v oblasti marketingu a podnikání.
Anotace v angličtině
The main topic of this Diploma Thesis is Social Media Marketing, as a process promoting brand, product, and building a reputation through social media channels, especially through social network. The aim of this Diploma Thesis is based on study of literature, using a questionnaire and an interview with empleyee Social Media Agency to define the extent to which social networks affect their users in marketing and entrepreneurship.
Klíčová slova
Social Media Marketing, Social Media, sociální sítě, hypertargeting
Klíčová slova v angličtině
Social Media Marketing, Social Media, social networks, hypertargeting,
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Na základě studia odborné literatury v teoretické části definovat v jaké míře sociální sítě ovlivňují jedince s důrazem na marketing a podnikání. V empirické části se potom pokusit o anketní aplikaci výzkumu.
- Social Media Marketing
- Vlastní dotazníkové šetření
- Možnosti a dopady sociálních sítí pro jednotlivce
- Možnosti a dopady sociálních sítí pro podnikatele
- Způsoby využití a predikce vývoje sociálních sítí
Zásady pro vypracování
Cíl práce
Na základě studia odborné literatury v teoretické části definovat v jaké míře sociální sítě ovlivňují jedince s důrazem na marketing a podnikání. V empirické části se potom pokusit o anketní aplikaci výzkumu.
- Social Media Marketing
- Vlastní dotazníkové šetření
- Možnosti a dopady sociálních sítí pro jednotlivce
- Možnosti a dopady sociálních sítí pro podnikatele
- Způsoby využití a predikce vývoje sociálních sítí
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, V. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
EVANS, D. Social Media Marketing - The Next Generation of Business Engagement, 1. vyd. Canada: Wiley Publishing, 2010, 408 s. ISBN 978-0-470-63403-5
SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně, 3. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009, 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7
DEFLEUR, MELVIN, L. Teorie masové komunikace, 1. vyd. Praha: Karolinum, 1996, 363 s. ISBN 80-7184-099-8
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, V. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
EVANS, D. Social Media Marketing - The Next Generation of Business Engagement, 1. vyd. Canada: Wiley Publishing, 2010, 408 s. ISBN 978-0-470-63403-5
SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně, 3. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009, 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7
DEFLEUR, MELVIN, L. Teorie masové komunikace, 1. vyd. Praha: Karolinum, 1996, 363 s. ISBN 80-7184-099-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky:
1. Kterou část výzkumu považujete za nejnáročnější (nejproblematičtější)?
2. V závěru práce akcentujete možnosti většího komerčního využití těchto sítí, cítíte zde nějaké etické problémy?