Tato bakalářská práce popisuje hudební skupinu jako malou organizaci provádějící marketingové, ekonomické a manažerské činnosti. V práci jsou teoreticky vymezeny pojmy související s podnikáním, trhem, marketingem, managementem a okrajově i autorským právem. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány na hudební průmysl, především v oblasti marketingu. Na závěr autor popisuje projekty dvou konkrétních skupin.
Anotace v angličtině
This Bachelor's work describes a music band as a small organization carrying out marketing, economic and managerial activities. In the work there are defined some terms connected with business, market, marketing, management and peripherally with a law of authorship. Theoretical findings are then used for the music industry, mainly in the area of music marketing. Finally, the author of the work describes the projects of two particular music bands.
Klíčová slova
Hudební skupina, marketing, management, trh, distribuce, podnik
Klíčová slova v angličtině
Music band, marketing, management, market, distribution, business
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce popisuje hudební skupinu jako malou organizaci provádějící marketingové, ekonomické a manažerské činnosti. V práci jsou teoreticky vymezeny pojmy související s podnikáním, trhem, marketingem, managementem a okrajově i autorským právem. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány na hudební průmysl, především v oblasti marketingu. Na závěr autor popisuje projekty dvou konkrétních skupin.
Anotace v angličtině
This Bachelor's work describes a music band as a small organization carrying out marketing, economic and managerial activities. In the work there are defined some terms connected with business, market, marketing, management and peripherally with a law of authorship. Theoretical findings are then used for the music industry, mainly in the area of music marketing. Finally, the author of the work describes the projects of two particular music bands.
Klíčová slova
Hudební skupina, marketing, management, trh, distribuce, podnik
Klíčová slova v angličtině
Music band, marketing, management, market, distribution, business
Zásady pro vypracování
Práce se zabývá tématem a vybranými problémy působení hudební skupiny jako malého podniku na poli hudebního trhu po stránce ekonomické, právní a manažerské.
Práce bude obsahovat zejména:
- Teorie malého a středního podnikání
- Hudební trh a marketing
- Práce managementu
- Autorské právo výrobce zvukového záznamu
- Popis projektu některé hudební skupiny
Zásady pro vypracování
Práce se zabývá tématem a vybranými problémy působení hudební skupiny jako malého podniku na poli hudebního trhu po stránce ekonomické, právní a manažerské.
Práce bude obsahovat zejména:
- Teorie malého a středního podnikání
- Hudební trh a marketing
- Práce managementu
- Autorské právo výrobce zvukového záznamu
- Popis projektu některé hudební skupiny
Seznam doporučené literatury
KING, M. Music Marketing. Boston : Berklee Press, 2009. 216 s. ISBN 99780876390986
Music Managers Forum. The Music Management Bible. London : Sanctuary Publishing Ltd, 2003. 416 s. ISBN 9781844920259
STAŇKOVÁ, A. Podnikáme úspěšně s malou firmou. Praha : C. H. Beck, 2007. 214 s. ISBN 978-80-7179-926-9
ŠEBELOVÁ, M. Autorské právo. Praha : COMPUTER PRESS, 2006. 196 s. ISBN 80-251-1090-7
Seznam doporučené literatury
KING, M. Music Marketing. Boston : Berklee Press, 2009. 216 s. ISBN 99780876390986
Music Managers Forum. The Music Management Bible. London : Sanctuary Publishing Ltd, 2003. 416 s. ISBN 9781844920259
STAŇKOVÁ, A. Podnikáme úspěšně s malou firmou. Praha : C. H. Beck, 2007. 214 s. ISBN 978-80-7179-926-9
ŠEBELOVÁ, M. Autorské právo. Praha : COMPUTER PRESS, 2006. 196 s. ISBN 80-251-1090-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá ekonomikou a managementem malé organizace působící v hudebním průmyslu. Cílem práce bylo znázornění skupiny jako malé organizace, případně podniku, provádějící manažerské, marketingové a ekonomické činnosti ve snaze zajistit svůj rozvoj a lepší postavení na trhu. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
1. Co zásadního musí kapela podniknout, co mít, abychom mohli říci, že se jedná o funkční organizační jednotku?
2. Jaké hlavní překážky vidí autor pro úspěch fungování skupiny jako organizační instituce?