Bakalářská práce se zabývá oblastí elektronického obchodování v rámci malých a středních podniků. Cílem práce je zpracování dané problematiky. Součástí práce je vytvoření příručky pro malé a střední podnikatele, která napomůže při realizaci internetového obchodu je jeho správě.Zároveň bylo vytvořeno dotazníkové šetření na vybraných malých a středních firmách v Libereckém kraji, které vlastní internetový obchod.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the areas of an electronic commerce within small and medium enterprises. The aim of this thesis is a processing of given issues. A part of the thesis is a formation of a user´s guide to the implemenatation of the e-shop and its administrativ. Also a questionnaire within specific small and medium enterprises in the Liberec region that own e-shops has taken place.
Klíčová slova
elektronická komerce, internetový obchod, malé a střední podniky, příručka
Klíčová slova v angličtině
electronic commerce, e-shop, small and medium enterprises, user´s guide
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá oblastí elektronického obchodování v rámci malých a středních podniků. Cílem práce je zpracování dané problematiky. Součástí práce je vytvoření příručky pro malé a střední podnikatele, která napomůže při realizaci internetového obchodu je jeho správě.Zároveň bylo vytvořeno dotazníkové šetření na vybraných malých a středních firmách v Libereckém kraji, které vlastní internetový obchod.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the areas of an electronic commerce within small and medium enterprises. The aim of this thesis is a processing of given issues. A part of the thesis is a formation of a user´s guide to the implemenatation of the e-shop and its administrativ. Also a questionnaire within specific small and medium enterprises in the Liberec region that own e-shops has taken place.
Klíčová slova
elektronická komerce, internetový obchod, malé a střední podniky, příručka
Klíčová slova v angličtině
electronic commerce, e-shop, small and medium enterprises, user´s guide
Zásady pro vypracování
1) Úvod do malého a středního podnikání.
2) Možnosti vstupu do odvětví elektronické komerce pro malé a střední podniky.
3) Tvorba příručky na realizaci elektronického obchodu a jeho správu.
Zásady pro vypracování
1) Úvod do malého a středního podnikání.
2) Možnosti vstupu do odvětví elektronické komerce pro malé a střední podniky.
3) Tvorba příručky na realizaci elektronického obchodu a jeho správu.
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu: Jak využít internet k prospěchu firmy i jednotlivce. Praha: Computer Press, 2000.
KOSIUR, David. Elektronická komerce: Principy a praxe. Praha: Computer Press, 1998.
KRUG, Steve; ŠKVAŘIL, Jan. Web design : Nenuťte uživatele přemýšlet! 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2006.
KUBÍČEK, Michal. 333 tipů a triků pro SEO. Brno: Computer Press, 2010.
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu: Jak využít internet k prospěchu firmy i jednotlivce. Praha: Computer Press, 2000.
KOSIUR, David. Elektronická komerce: Principy a praxe. Praha: Computer Press, 1998.
KRUG, Steve; ŠKVAŘIL, Jan. Web design : Nenuťte uživatele přemýšlet! 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2006.
KUBÍČEK, Michal. 333 tipů a triků pro SEO. Brno: Computer Press, 2010.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s výsledky své bakalářské práce na téma Elektronická komerce pro malé a střední podniky. Otázky byly směřovány na oblast podpůrných materiálů. Autorka na otázky pohotově odpovídala.
Otázky komise:
Existují podobné příručky na tvorbu elektronických obchodů?
Je v Libereckém kraji forma elektronického obchodu některým faktorem specifická oproti dalším krajům?