Bakalářská práce je zaměřena na elektronické obchody, a to především na jejich přístupnost a použitelnost. Hlavním cílem je vytvořit elektronický obchod s použitím person a uživatelských scénářů. Práce obsahuje postup návrhu s využitím uživatelských zkušeností.
Anotace v angličtině
The bachelor‘s work is focused on e-shops, particularly on their accessibility and usability. The main objective is to create e-shop using the persons and user scenarios. The work includes design procedure using the user experience.
e-commerce, accessibility, usability, usability testing, user, user experience, persons
Rozsah průvodní práce
38
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na elektronické obchody, a to především na jejich přístupnost a použitelnost. Hlavním cílem je vytvořit elektronický obchod s použitím person a uživatelských scénářů. Práce obsahuje postup návrhu s využitím uživatelských zkušeností.
Anotace v angličtině
The bachelor‘s work is focused on e-shops, particularly on their accessibility and usability. The main objective is to create e-shop using the persons and user scenarios. The work includes design procedure using the user experience.
e-commerce, accessibility, usability, usability testing, user, user experience, persons
Zásady pro vypracování
1. Principy elektronického obchodu.
2. Přístupnost a použitelnost.
3. Uživatelská zkušenost (User experience).
4. Návrh internetového obchodu.
Zásady pro vypracování
1. Principy elektronického obchodu.
2. Přístupnost a použitelnost.
3. Uživatelská zkušenost (User experience).
4. Návrh internetového obchodu.
Seznam doporučené literatury
GÁLA, Libor; POUR, Jan; TOMAN, Prokop. Podniková informatika. Praha : Grada Publishing, 2006. 484 s. ISBN 80-247-1278-4.
VAN DUYNE, Douglas K.; LANDAY, James A.; HONG, Jason I. Návrh a tvorba webů : Vytváříme zákaznicky orientovaný web. Brno : CPBooks, a. s., 2005. 680 s. ISBN 80-251-0508-3.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
WILSON, Chauncey. User Experience Re-Mastered : Your Guide to Getting the Right Design. USA : Elsevier Inc., 2209. 382 s. ISBN 978-0-12-375114-0.
Seznam doporučené literatury
GÁLA, Libor; POUR, Jan; TOMAN, Prokop. Podniková informatika. Praha : Grada Publishing, 2006. 484 s. ISBN 80-247-1278-4.
VAN DUYNE, Douglas K.; LANDAY, James A.; HONG, Jason I. Návrh a tvorba webů : Vytváříme zákaznicky orientovaný web. Brno : CPBooks, a. s., 2005. 680 s. ISBN 80-251-0508-3.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
WILSON, Chauncey. User Experience Re-Mastered : Your Guide to Getting the Right Design. USA : Elsevier Inc., 2209. 382 s. ISBN 978-0-12-375114-0.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Na základě rozhodnutí komise práce:
v nedostatečné míře definuje problematiku person pro návrh internetové obchodu a tuto nadále v práci nepoužívá,
nedodržuje obecné postupy pro návrh informačního systému, zejména chybí definice požadavků.
Komise proto doporučuje výše definované části doplnit.