Tato práce popisuje tvorbu multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika multimédií, elektronického obchodování a designu zaměřeného na uživatele. V rámci praktické části je popsána tvorba multimediálního webu. Tištěná práce je doplněna o CD s vytvořeným multimediálním webem.
Anotace v angličtině
This work describes the creation of multimedia web with user-centered design. In the theoretical part is based on literature analyzes the problem of multimedia, e-commerce and user-centered design. In the practical part is described the creation of a multimedia Web site. Printed work is supplemented by a CD with a multimedia website created.
Tato práce popisuje tvorbu multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika multimédií, elektronického obchodování a designu zaměřeného na uživatele. V rámci praktické části je popsána tvorba multimediálního webu. Tištěná práce je doplněna o CD s vytvořeným multimediálním webem.
Anotace v angličtině
This work describes the creation of multimedia web with user-centered design. In the theoretical part is based on literature analyzes the problem of multimedia, e-commerce and user-centered design. In the practical part is described the creation of a multimedia Web site. Printed work is supplemented by a CD with a multimedia website created.
1. Multimédia a multimediální prezentace.
2. Pojmy z oblasti elektronického obchodu.
3. Design zaměřený na uživatele (User centered design).
4. Tvorba multimediálního webu vybraného elektronického obchodu.
Zásady pro vypracování
1. Multimédia a multimediální prezentace.
2. Pojmy z oblasti elektronického obchodu.
3. Design zaměřený na uživatele (User centered design).
4. Tvorba multimediálního webu vybraného elektronického obchodu.
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-371-4.
CHROMÝ, Jan. Elektronické podnikání. Praha: Tiskařské služby - Rudolf Valenta, 2009. 109 s. ISBN 978-80-86578-96-5.
KRUG, Steve; ŠKVAŘIL, Jan. Web design : Nenuťte uživatele přemýšlet! 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
ŠPINAR, David. Tvoříme přístupné webové stránky. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 360 s. ISBN 80-86815-11-0.
VAUGHAN, Tay. Multimedia : Making It Work Eighth Edition. 8. United States : McGraw-Hill Osborne, 2010. 478 s. ISBN 978-0071748469.
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-371-4.
CHROMÝ, Jan. Elektronické podnikání. Praha: Tiskařské služby - Rudolf Valenta, 2009. 109 s. ISBN 978-80-86578-96-5.
KRUG, Steve; ŠKVAŘIL, Jan. Web design : Nenuťte uživatele přemýšlet! 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
ŠPINAR, David. Tvoříme přístupné webové stránky. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 360 s. ISBN 80-86815-11-0.
VAUGHAN, Tay. Multimedia : Making It Work Eighth Edition. 8. United States : McGraw-Hill Osborne, 2010. 478 s. ISBN 978-0071748469.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil komisi výsledky své bakalářské práce s názvem: Tvorba multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele. Během obhajoby student odpovídal na následující otázky: Proč jste na úvodní stránku neumístil videa, nevypadá to jako multimediální web. Kde je v práci provedena specifikace požadavků před návrhem? Na koho je web zaměřen? Jakou metodu testování použitelnosti jste použil?