Bakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s.
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení.
Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a zejména pak jeho nástrojů a jejich využití.
Praktická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. V úvodu dochází k představení společnosti a analýze jejího marketingového a komunikačního mixu. Druhá kapitola se zabývá několika doporučeními na vylepšení současného komunikačního mixu a jeho nástrojů.
Annotation in English
The bachelor work is focused on detailed description of comunication mix instruments and its applications at company RABBIT Trhovy Stepanov, a.s.
The main objective of this thesis is to analyze the communication mix of that society, while making several recommendations to improve it.
The theoretical part is devoted to defining the basic concepts of marketing, marketing mix and communication mix and especially the tools and its uses
The practical part is divided into two main chapters. In the introduction there is a performance analysis of the company and its marketing and communication mix. The second chapter deals with several recommendations to improve the current communication mix and its instruments.
Keywords
Marketing, Marketingový mix, Komunikační mix, Reklama, Podpora prodeje, Public relations, Direct marketing, RABBIT
Keywords in English
Marketing, Marketing mix, Communication mix, Promotion, Sales promotion, Public relations, Direct marketing, RABBIT
Length of the covering note
65 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s.
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení.
Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a zejména pak jeho nástrojů a jejich využití.
Praktická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. V úvodu dochází k představení společnosti a analýze jejího marketingového a komunikačního mixu. Druhá kapitola se zabývá několika doporučeními na vylepšení současného komunikačního mixu a jeho nástrojů.
Annotation in English
The bachelor work is focused on detailed description of comunication mix instruments and its applications at company RABBIT Trhovy Stepanov, a.s.
The main objective of this thesis is to analyze the communication mix of that society, while making several recommendations to improve it.
The theoretical part is devoted to defining the basic concepts of marketing, marketing mix and communication mix and especially the tools and its uses
The practical part is divided into two main chapters. In the introduction there is a performance analysis of the company and its marketing and communication mix. The second chapter deals with several recommendations to improve the current communication mix and its instruments.
Keywords
Marketing, Marketingový mix, Komunikační mix, Reklama, Podpora prodeje, Public relations, Direct marketing, RABBIT
Keywords in English
Marketing, Marketing mix, Communication mix, Promotion, Sales promotion, Public relations, Direct marketing, RABBIT
Research Plan
Úvod - popis problému a cílu práce
Teorie komunikace
Komunikační mix
Analýza komunikačního mixu společnosti RABBIT a.s.
Doporučení pro společnost RABBIT a.s.
Závěr - shrnutí práce a jejích poznatků
Research Plan
Úvod - popis problému a cílu práce
Teorie komunikace
Komunikační mix
Analýza komunikačního mixu společnosti RABBIT a.s.
Doporučení pro společnost RABBIT a.s.
Závěr - shrnutí práce a jejích poznatků
Recommended resources
DE PELSMACKER, D.;GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace 1.vydání. Praha: Grada, 2003. 600 s.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1.vydání. Praha: Management Press, 2005. 111 s.
KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 1.vydání. Praha: Grada, 2004. 855 s.
KOTLER, P. Marketing management. 10.rožšířené vydání Praha: Grada, 2001. 719 s.
LEHMANN, Donald R.;WINER, Russel S. Analysis for marketing planning. 6th ed. Boston, c2005. 256s.
Recommended resources
DE PELSMACKER, D.;GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace 1.vydání. Praha: Grada, 2003. 600 s.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1.vydání. Praha: Management Press, 2005. 111 s.
KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 1.vydání. Praha: Grada, 2004. 855 s.
KOTLER, P. Marketing management. 10.rožšířené vydání Praha: Grada, 2001. 719 s.
LEHMANN, Donald R.;WINER, Russel S. Analysis for marketing planning. 6th ed. Boston, c2005. 256s.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Přestavení tématu a firmy, ve které probíhala analýza komunikačního mixu. Představení závěrů a vyhodnocení. Zodpovězení otázek vedoucího práce a doplňujících otázek komise.