Tématem bakalářská práce je analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu. Dále se zabývá teorií projektového managementu, zejména jeho jednotlivými částmi. V praktické části práce je představena marketingová agentura 4P&P spol. s. r. o společně s činnosti projektové managementu společnosti 4P&P. V závěru práce je provedena analýza této společnosti, na základě níž jsou provedeny návrhy a doporučení pro zvýšení efektivnosti vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The topic of bachelor thesis is an analysis of marketing agency 4P&P. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing. It also deals with the theory of project management, particularly its individual parts. In the practical part, the marketing agency 4P&P is characterised, together with the activities of project management 4P&P. In conclusion, the analysis of the company is provided, which are based on suggestions and recommendations that are made to increase the effectiveness of the selected company.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, projektový management, Agentura 4P&P
Tématem bakalářská práce je analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu. Dále se zabývá teorií projektového managementu, zejména jeho jednotlivými částmi. V praktické části práce je představena marketingová agentura 4P&P spol. s. r. o společně s činnosti projektové managementu společnosti 4P&P. V závěru práce je provedena analýza této společnosti, na základě níž jsou provedeny návrhy a doporučení pro zvýšení efektivnosti vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The topic of bachelor thesis is an analysis of marketing agency 4P&P. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing. It also deals with the theory of project management, particularly its individual parts. In the practical part, the marketing agency 4P&P is characterised, together with the activities of project management 4P&P. In conclusion, the analysis of the company is provided, which are based on suggestions and recommendations that are made to increase the effectiveness of the selected company.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, projektový management, Agentura 4P&P
Úvod
1. Vymezení základní terminologie
2. Představení společnosti 4P&P
3. Situační analýza společnosti
4. Projektový management společnosti
5. Návrh na zlepšení
Závěr, doporučení
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení základní terminologie
2. Představení společnosti 4P&P
3. Situační analýza společnosti
4. Projektový management společnosti
5. Návrh na zlepšení
Závěr, doporučení
Seznam doporučené literatury
1.BOONE, E. L., MACKENZIE, M., SNOW K.: Contemporary Marketing, Nelson College Indigenous, 2006, ISBN: 978-0-17-625176-5.
2.HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 978-80-247-2042-5.
3.KOTLER, D. A KOL. Marketing Management, 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-85605-08-2.
4.KOTLER, P. Marketing od A-Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 0471268674.
5.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
6.SOLOMON M. a kol.: Marketing: Real People, Real Decision, Pearson Education, 2009, ISBN -13: 9780273708803.
7.VACULÍK, J. Marketingové řízení. 1. vyd. Univerzita Pardubice, 2005, ISBN 80-7194-765-2.
8.VACULÍK, J. Základy marketingu, Pardubice. 1. vyd. Univerzita Pardubice, 2004. ISBN 80-7194-366-5.
Seznam doporučené literatury
1.BOONE, E. L., MACKENZIE, M., SNOW K.: Contemporary Marketing, Nelson College Indigenous, 2006, ISBN: 978-0-17-625176-5.
2.HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 978-80-247-2042-5.
3.KOTLER, D. A KOL. Marketing Management, 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-85605-08-2.
4.KOTLER, P. Marketing od A-Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 0471268674.
5.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
6.SOLOMON M. a kol.: Marketing: Real People, Real Decision, Pearson Education, 2009, ISBN -13: 9780273708803.
7.VACULÍK, J. Marketingové řízení. 1. vyd. Univerzita Pardubice, 2005, ISBN 80-7194-765-2.
8.VACULÍK, J. Základy marketingu, Pardubice. 1. vyd. Univerzita Pardubice, 2004. ISBN 80-7194-366-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem byla analýza vybraných oblastí marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. a následné návrhy a doporučení o zvýšení efektivností jejich činností. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise.