Tématem bakalářské práce jsou faktory ovlivňující průběh praxe studujících studijního oboru Porodní asistentka. Těmito faktory se zabývá jak teoretická, tak i praktická část práce. Ve výzkumné části jsou pomocí dotazníkového šetření zjišťovány faktory, které zásadně ovlivňují studenty studijního oboru Porodní asistentka na odborné praxi. Práce rovněž obsahuje návrh doporučení na odstranění nejčastějších a nejvýraznějších nedostatků vyskytujících se během odborné praxe studentů.
Anotace v angličtině
This Bachelor Thesis deals with the factors which influence the process of the working experience of the Midwife academical programme students. These factors are considered both, in the Theoretical as well as the Practical part of this Bachelor Thesis. The Theoretical part of the Bachelor Thesis includes the question reports method. The main aim of the questionnaries were to reveal the factors that mostly influence the students of the Midwife academic programme. The Bachelor Thesis also suggests a few reccomendations how to precede the frequent and the most significant mistakes that occure during the working experience of the Midwife students.
Tématem bakalářské práce jsou faktory ovlivňující průběh praxe studujících studijního oboru Porodní asistentka. Těmito faktory se zabývá jak teoretická, tak i praktická část práce. Ve výzkumné části jsou pomocí dotazníkového šetření zjišťovány faktory, které zásadně ovlivňují studenty studijního oboru Porodní asistentka na odborné praxi. Práce rovněž obsahuje návrh doporučení na odstranění nejčastějších a nejvýraznějších nedostatků vyskytujících se během odborné praxe studentů.
Anotace v angličtině
This Bachelor Thesis deals with the factors which influence the process of the working experience of the Midwife academical programme students. These factors are considered both, in the Theoretical as well as the Practical part of this Bachelor Thesis. The Theoretical part of the Bachelor Thesis includes the question reports method. The main aim of the questionnaries were to reveal the factors that mostly influence the students of the Midwife academic programme. The Bachelor Thesis also suggests a few reccomendations how to precede the frequent and the most significant mistakes that occure during the working experience of the Midwife students.
1. Sběr informací a studium literatury.
2. Stanovení cílů práce.
3. Stanovení výzkumných otázek.
4. Konzultace vybrané metodiky výzkumu s vedoucím práce.
5. Realizace výzkumu.
6. Analýza a interpretace získaných výsledků.
7. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Sběr informací a studium literatury.
2. Stanovení cílů práce.
3. Stanovení výzkumných otázek.
4. Konzultace vybrané metodiky výzkumu s vedoucím práce.
5. Realizace výzkumu.
6. Analýza a interpretace získaných výsledků.
7. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. DAŘÍLEK, P.; KUSÁK, P. Pedagogická psychologie. 1. vyd. Olomouc : UPOL, 2001. ISBN 80-7067-789-9.
2. JUŘENÍKOVÁ, P. Zásady edukace v ošetřovatelské praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80247-2171-2.
3. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. 2. přeprac. vyd. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-631-4.
4. ROZSYPALOVÁ, M.; ČECHOVÁ, V. Obecná psychologie. 1. vyd. Brno : IDVZP, 2001. ISBN 978-80-701-3343-9.
5. VENGLÁŘOVÁ, M. a kol. Sestry v nouzi : Syndrom vyhoření, lobbing, bossing. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3174-2.
Seznam doporučené literatury
1. DAŘÍLEK, P.; KUSÁK, P. Pedagogická psychologie. 1. vyd. Olomouc : UPOL, 2001. ISBN 80-7067-789-9.
2. JUŘENÍKOVÁ, P. Zásady edukace v ošetřovatelské praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80247-2171-2.
3. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. 2. přeprac. vyd. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-631-4.
4. ROZSYPALOVÁ, M.; ČECHOVÁ, V. Obecná psychologie. 1. vyd. Brno : IDVZP, 2001. ISBN 978-80-701-3343-9.
5. VENGLÁŘOVÁ, M. a kol. Sestry v nouzi : Syndrom vyhoření, lobbing, bossing. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3174-2.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta: výborně
Doplňující otázky k obhajobě:
1. U otázky č. 14 měly studentky přiřazovat k jednotlivým vlastnostem pořadí důležitosti 1-9, není však uvedeno, co znamenají krajní body - bylo to studentům vysvětleno?
2. Rozdávala jste dotazníky osobně či elektronicky?
3. U otázky č. 8 jste zjišťovala, který typ oddělení studentky preferují. Zajímalo by mě, proč jste dala možnost více odpovědí?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná.