Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit.
Anotace v angličtině
The work is focused on communication with the customer at T-Mobile CZ a.s., in consumer segment. It represents the company and deals with the theoretical description of communication channels. It also describes the current state of customer communication in the company. It looking for weak points and suggestions how to solve this state to be more effective.
Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit.
Anotace v angličtině
The work is focused on communication with the customer at T-Mobile CZ a.s., in consumer segment. It represents the company and deals with the theoretical description of communication channels. It also describes the current state of customer communication in the company. It looking for weak points and suggestions how to solve this state to be more effective.
Úvod
1. Představení společnosti T-Mobile CZ a charakteristika stávajících procesů v segmentu
consumer
2. Analýza současného stavu komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ,
segmentu consumer
3. Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ,
segmentu consumer a zhodnocení dosažených cílů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Představení společnosti T-Mobile CZ a charakteristika stávajících procesů v segmentu
consumer
2. Analýza současného stavu komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ,
segmentu consumer
3. Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ,
segmentu consumer a zhodnocení dosažených cílů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.