Bakalářská práce se zabývá analýzou standardů kvality aplikovaných v Dopravním podniku hl. m. Prahy, a. s. - jednotka Provoz Autobusy (JPA), které bezprostředně souvisí s provozem autobusů MHD, včetně standardů kvality ROPID, které jsou závazné pro všechny dopravce, zajišťující výkony v Pražské integrované dopravě. Dále práce hodnotí účinnost systémů a metodiky měření kvality v JPA.
Úkolem práce je zjistit, jakým způsobem se dají vnější podněty od uživatelů MHD ve spolupráci s nastaveným systémem měření využít ke zvýšení kvality služby v provozu MHD, zhodnotit postupy kontroly kvality a pomocí dostupných nástrojů prověřit spokojenost uživatelů s poskytovanými službami. Práce obsahuje návrhy na možná zlepšení vnitřní kontroly kvality a opatření ke zvýšení dodržování standardů kvality.
Anotace v angličtině
This work analyzes the quality standards applied in DP Praha, which are related to the operation of public transport buses, including quality standards ROPID, which are mandatory for all bus operators included in Prague Integrated Transport system (PID). Further work evaluates efficiency of systems and methods of quality measuring.
The task is to find out how can be the public transport users' opinion, in collaboration with the measuring system used to increase the quality of public transport services, evaluate quality control procedures and use the tools available to examine users' satisfaction with the provided services. The work contains suggestions for improvements of internal quality control and measures to raise quality standards compliance.
buses, quality, quality standards, inspection, survey, public transport
Rozsah průvodní práce
47 s. (80 641 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou standardů kvality aplikovaných v Dopravním podniku hl. m. Prahy, a. s. - jednotka Provoz Autobusy (JPA), které bezprostředně souvisí s provozem autobusů MHD, včetně standardů kvality ROPID, které jsou závazné pro všechny dopravce, zajišťující výkony v Pražské integrované dopravě. Dále práce hodnotí účinnost systémů a metodiky měření kvality v JPA.
Úkolem práce je zjistit, jakým způsobem se dají vnější podněty od uživatelů MHD ve spolupráci s nastaveným systémem měření využít ke zvýšení kvality služby v provozu MHD, zhodnotit postupy kontroly kvality a pomocí dostupných nástrojů prověřit spokojenost uživatelů s poskytovanými službami. Práce obsahuje návrhy na možná zlepšení vnitřní kontroly kvality a opatření ke zvýšení dodržování standardů kvality.
Anotace v angličtině
This work analyzes the quality standards applied in DP Praha, which are related to the operation of public transport buses, including quality standards ROPID, which are mandatory for all bus operators included in Prague Integrated Transport system (PID). Further work evaluates efficiency of systems and methods of quality measuring.
The task is to find out how can be the public transport users' opinion, in collaboration with the measuring system used to increase the quality of public transport services, evaluate quality control procedures and use the tools available to examine users' satisfaction with the provided services. The work contains suggestions for improvements of internal quality control and measures to raise quality standards compliance.
buses, quality, quality standards, inspection, survey, public transport
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza programu kvality poskytované služby v Dopravním podniku hl. m. Prahy
2. Požadavky cestujících na kvalitu
3. Návrhy na zvýšení úrovně kvality poskytované služby
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza programu kvality poskytované služby v Dopravním podniku hl. m. Prahy
2. Požadavky cestujících na kvalitu
3. Návrhy na zvýšení úrovně kvality poskytované služby
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) Drdla, P. Technologie a řízení dopravy - městská hromadná doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7.
(2) Mojžíš, V., et al. Kvalita dopravních a přepravních procesů. Pardubice: Institut Jana Pernera, 2003. 176 s. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Interní materiály Dopravního podniku hl. m. Prahy.
(4) ROPID-Standardy kvality [online]. Dostupné z http://www.ropid.cz/kvalita
Seznam doporučené literatury
(1) Drdla, P. Technologie a řízení dopravy - městská hromadná doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7.
(2) Mojžíš, V., et al. Kvalita dopravních a přepravních procesů. Pardubice: Institut Jana Pernera, 2003. 176 s. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Interní materiály Dopravního podniku hl. m. Prahy.
(4) ROPID-Standardy kvality [online]. Dostupné z http://www.ropid.cz/kvalita
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil bakalářskou práci a zodpověděl otázky členů státní zkušební komise.