Bakalářská práce se zabývá poskytovanými službami a systémy distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě. V práci je popsáno, jak je možné zlepšít nedostatečně fungující dopravní systém osobní dopravy. Pozornost je zaměřena na služby zákazníkům (jejich členění a popis) stejně tak na systém distribuce jízdenek. V práci je provedeno srovnání České Republiky ? Pardubic a oblasti Jižní Afriky.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the different types of customer services and ticket distributing systems that are found in public passenger transportation . It describes ways that can improve inadequate transport systems within the passenger transportation sector. Focus is made on customer services (description and types ) as well as ticket distribution systems, by comparing the town Pardubice, Czech Republic with other regions from Southern Africa.
customer services, public transport, ticket systems, passengers
Rozsah průvodní práce
49 s. ( 50 623 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá poskytovanými službami a systémy distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě. V práci je popsáno, jak je možné zlepšít nedostatečně fungující dopravní systém osobní dopravy. Pozornost je zaměřena na služby zákazníkům (jejich členění a popis) stejně tak na systém distribuce jízdenek. V práci je provedeno srovnání České Republiky ? Pardubic a oblasti Jižní Afriky.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the different types of customer services and ticket distributing systems that are found in public passenger transportation . It describes ways that can improve inadequate transport systems within the passenger transportation sector. Focus is made on customer services (description and types ) as well as ticket distribution systems, by comparing the town Pardubice, Czech Republic with other regions from Southern Africa.
customer services, public transport, ticket systems, passengers
Zásady pro vypracování
Preamble
1. Description of customer services in public transport
2. Regulations regarding prohibited activities
3. Comparison between Pardubice, the Czech Republic and South African regions public passenger transport systems
4. Proposal for improvement of inadequate public passenger transport system
Conclusion
Zásady pro vypracování
Preamble
1. Description of customer services in public transport
2. Regulations regarding prohibited activities
3. Comparison between Pardubice, the Czech Republic and South African regions public passenger transport systems
4. Proposal for improvement of inadequate public passenger transport system
Conclusion
Seznam doporučené literatury
(1) DRDLA P. Technologie a řízení dopravy - Městká hromadná doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7
(2) RUSEV Z; MACOUN T. Infrastructure of city public transport social and psychological aspects. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 60 s. ISBN 80-903478-1-9
(3) Matuška, J. Bezbariérová doprava. Pardubice: Institut Jana Pernera, 2009. 1. vyd. 196 s. ISBN 978-80-86530-62-8
(4)Vonka,Jaroslav,Osobní doprava, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. 162 s. ISBN 978-80-86530-62-8
Seznam doporučené literatury
(1) DRDLA P. Technologie a řízení dopravy - Městká hromadná doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7
(2) RUSEV Z; MACOUN T. Infrastructure of city public transport social and psychological aspects. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 60 s. ISBN 80-903478-1-9
(3) Matuška, J. Bezbariérová doprava. Pardubice: Institut Jana Pernera, 2009. 1. vyd. 196 s. ISBN 978-80-86530-62-8
(4)Vonka,Jaroslav,Osobní doprava, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. 162 s. ISBN 978-80-86530-62-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil bakalářskou práci a odpověděl na dotazy kladené v rozpravě.