Diplomová práce pojednává o závislosti prodejů vozidel BMW v České Republice na finanční podpoře jejich prodeje. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje v kontextu komunikačního mixu. Praktická část analyzuje současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v ČR a pomocí regresních modelů míru závislosti výše prodejů na velikosti podpory. Dále zobrazuje budoucí vývoj prodejů vybraných vozů značky BMW.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the dependence of financial sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic on sales volume. The theoretical part contains, in particular, a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and the reliance of the sales and the extense of sales promotion by means of a regression analysis. Furthermore it shows future trends of sales of selected BMW vehicles.
Klíčová slova
podpora prodeje, komunikační mix, regresní analýza, závislost, BMW, Česká Republika
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, communication mix, regression analysis, dependence, BMW, the Czech Republic
Rozsah průvodní práce
81 s., 4 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o závislosti prodejů vozidel BMW v České Republice na finanční podpoře jejich prodeje. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje v kontextu komunikačního mixu. Praktická část analyzuje současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v ČR a pomocí regresních modelů míru závislosti výše prodejů na velikosti podpory. Dále zobrazuje budoucí vývoj prodejů vybraných vozů značky BMW.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the dependence of financial sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic on sales volume. The theoretical part contains, in particular, a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and the reliance of the sales and the extense of sales promotion by means of a regression analysis. Furthermore it shows future trends of sales of selected BMW vehicles.
Klíčová slova
podpora prodeje, komunikační mix, regresní analýza, závislost, BMW, Česká Republika
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, communication mix, regression analysis, dependence, BMW, the Czech Republic
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Komunikační mix
2. Podpora prodeje vozidel BMW v ČR
3. Teoretické základy regresní analýzy
4. Regresní modely
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Komunikační mix
2. Podpora prodeje vozidel BMW v ČR
3. Teoretické základy regresní analýzy
4. Regresní modely
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.