Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu hodnoty pro zákazníky v rámci spolupráce subjektů hodnotové sítě společnosti Explosia, a. s.
Anotace v angličtině
Theoretical part of the work is focused on the definition of customer value and its dimensions, including the specification the most important aspects enabling increase customer value and create competitive andvantage. Futher, the attention is given to explain the concept of value network within which customer value must be created on the base of cooperation of all value network´s subjects. Practical part of the work deals with creating customer value through cooperation among the subjects of the value network of Explosia, a. s.
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě
Klíčová slova v angličtině
customer value, customer value attributes, value network, subjects of value network
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu hodnoty pro zákazníky v rámci spolupráce subjektů hodnotové sítě společnosti Explosia, a. s.
Anotace v angličtině
Theoretical part of the work is focused on the definition of customer value and its dimensions, including the specification the most important aspects enabling increase customer value and create competitive andvantage. Futher, the attention is given to explain the concept of value network within which customer value must be created on the base of cooperation of all value network´s subjects. Practical part of the work deals with creating customer value through cooperation among the subjects of the value network of Explosia, a. s.
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě
Klíčová slova v angličtině
customer value, customer value attributes, value network, subjects of value network
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka a její složky.
2. Hodnotová síť u produktů určených pro výrobní spotřebu.
3. Příprava a realizace kvalitativního výzkumu spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání.
4. Zpracování a analýza dat a interpretace výsledků výzkumu.
5. Shrnutí výsledků výzkumu a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka a její složky.
2. Hodnotová síť u produktů určených pro výrobní spotřebu.
3. Příprava a realizace kvalitativního výzkumu spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání.
4. Zpracování a analýza dat a interpretace výsledků výzkumu.
5. Shrnutí výsledků výzkumu a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. Lošťáková, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2009, 168 s., ISBN 978-80-247-3155-1.
2. Kotler, P., Keller, K.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007, 792 s., ISBN 978-80-247-1359-5.
3. Khalifa, A. Z.: Customer Value: A Review of Recent Literature and an Integrative Configuration. Management Decision, 2004, vol. 42, No 5/6, pp. 645-666.
4. Woodruff, R., Gardial, S.: Know your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction. Wiley-Blackwill, 1996, 447. s., ISBN 155-786-5531.
Další literatura na základě cílené rešerše.
Seznam doporučené literatury
1. Lošťáková, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2009, 168 s., ISBN 978-80-247-3155-1.
2. Kotler, P., Keller, K.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007, 792 s., ISBN 978-80-247-1359-5.
3. Khalifa, A. Z.: Customer Value: A Review of Recent Literature and an Integrative Configuration. Management Decision, 2004, vol. 42, No 5/6, pp. 645-666.
4. Woodruff, R., Gardial, S.: Know your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction. Wiley-Blackwill, 1996, 447. s., ISBN 155-786-5531.
Další literatura na základě cílené rešerše.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Popište, prosím, podrobněji průběh vašeho šetření v podniku. Jakým způsobem a s využitím jakých metod jste získal prezentované informace?
Nebylo by vhodné do vámi specifikovaných hodnotových sítí v podniku zařadit též instituce podílející se na získávání a rozvíjení kvalifikovaného personálu (vzdělávací instituce, personální agentury, úřady práce apod.) Proč v práci zařazeny nejsou?
Má Explosia, a.s. u nás nějakou konkurenci?
Uvádíte, že klíčovým prvkem je cena? Dříve to tak nebylo. Proč to tak je?
Jak hodnotíte, že oni vytvořili danou servisní společnost?
Proč nevyužívají personální agentury?
Kolik má Explosia, a.s. zaměstnanců?
Sledují jako firma, komu se trhaviny dostávají do rukou? Zvažují při tom nějaké aspekty?
Jak prověřují své zákazníky, že jejich výrobky nedodávají třeba do zahraničí?