Diplomová práce je zaměřena na spokojenost cestujících v osobní železniční dopravě na trase Praha - Ostrava. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingem, spokojeností cestujících a marketingovým průzkumem. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu na této trase a vyhodnocení výsledků měření spokojenosti cestujících. Dále jsou popsány návrhy na zlepšení a jejich následné vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is aimed at satisfaction of passengers with the passenger railway transport on the track Prague - Ostrava. Basic concepts associated with marketing, satisfaction of passengers and marketing research are explained in the first part. Second part includes current situation on this track and an evaluation of results of measuring passangers satisfaction. Below, there are described proposals for improvement and their evaluation.
Klíčová slova
spokojenost, cestující, osobní železniční doprava, dotazník
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost cestujících v osobní železniční dopravě na trase Praha - Ostrava. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingem, spokojeností cestujících a marketingovým průzkumem. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu na této trase a vyhodnocení výsledků měření spokojenosti cestujících. Dále jsou popsány návrhy na zlepšení a jejich následné vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is aimed at satisfaction of passengers with the passenger railway transport on the track Prague - Ostrava. Basic concepts associated with marketing, satisfaction of passengers and marketing research are explained in the first part. Second part includes current situation on this track and an evaluation of results of measuring passangers satisfaction. Below, there are described proposals for improvement and their evaluation.
Klíčová slova
spokojenost, cestující, osobní železniční doprava, dotazník
Úvod
1. Charakteristika spokojenosti cestujících
2. Analýza současného stavu spokojenosti cestujících na trase Praha - Ostrava
3. Návrhy na zlepšení spokojenosti cestujících
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika spokojenosti cestujících
2. Analýza současného stavu spokojenosti cestujících na trase Praha - Ostrava
3. Návrhy na zlepšení spokojenosti cestujících
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka dokázala svou diplomovou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi