Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical part cooperation between chosen authorized auto services with subjects in their value networks is described during their customer service and strengthening their position on the market.
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, vazby v hodnotovém řetězci, hodnotová síť, autorizovaný autoservis
Klíčová slova v angličtině
customer value, value management, value chain, relations in value chain, value network, authorized car service
Rozsah průvodní práce
55 s., 7 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical part cooperation between chosen authorized auto services with subjects in their value networks is described during their customer service and strengthening their position on the market.
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, vazby v hodnotovém řetězci, hodnotová síť, autorizovaný autoservis
Klíčová slova v angličtině
customer value, value management, value chain, relations in value chain, value network, authorized car service
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka.
2. Hodnotový řetězec.
3. Hodnotová síť.
4. Výzkum spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě při vytváření hodnoty pro zákazníka.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka.
2. Hodnotový řetězec.
3. Hodnotová síť.
4. Výzkum spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě při vytváření hodnoty pro zákazníka.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. DE BONIS, J. N. a kol.: Value Based Marketing fot Bottom-Line Succe, 5 Steps to Creating Customer Value. New York: McGraw-Hill, 2002, 246 s. ISBN 0-07-139656-X.
2. KASHANI, K., JEANNET, J. P., HOROVITZ, J.: Byond Traditional Marketing - Innovations in Marketing Practise. Chichester: Wiley Publication, 2005, 324 s. ISBN 978-0-470-01146-1.
3. KHALIFA, A. S.: Customer value: a review of recent literature and an integrative configuration, Emerald Group Publishing Limited, 2004, ISSN: 0025-1747.
4. KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
5. LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
6. Další tituly na základě cílené rešerše vědecké literatury.
Seznam doporučené literatury
1. DE BONIS, J. N. a kol.: Value Based Marketing fot Bottom-Line Succe, 5 Steps to Creating Customer Value. New York: McGraw-Hill, 2002, 246 s. ISBN 0-07-139656-X.
2. KASHANI, K., JEANNET, J. P., HOROVITZ, J.: Byond Traditional Marketing - Innovations in Marketing Practise. Chichester: Wiley Publication, 2005, 324 s. ISBN 978-0-470-01146-1.
3. KHALIFA, A. S.: Customer value: a review of recent literature and an integrative configuration, Emerald Group Publishing Limited, 2004, ISSN: 0025-1747.
4. KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
5. LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
6. Další tituly na základě cílené rešerše vědecké literatury.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zjistila jste během výzkumu, proč je pro autorizované autoservisy nesnadné udržet si stávající zákazníky?
Jakým způsobem probíhá spolupráce autorizovaných autoservisů přímo s konečnými zákazníky?
Setkala jste se s nějakým výrobcem aut, který lépe pečuje o své autorizované autoservisy?
Do jaké míry byly sledované autoservisy spojené s prodejem aut?
Studentka otázky zodpověděla.