Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis deals with the value chain and the value network. On the basis of researches of various authors' works is in the first part explained the concept of customer value, its providing and maximization. Futhermore this work is focused on the value chain and the value network, their relationships and ties. Analysis of the value chain and strengthening of ties in it company reveals unused potentials and so achieves greater competitiveness in the market. The second part deals with marketing research cooperation of selected non-branded car services with subjects of the value network.
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, hodnotová síť,
subjekty hodnotové sítě, neznačkový autoservis
Klíčová slova v angličtině
Customer value, value-based marketing, value chain, value network, subjects of value network, non-branded car services
Rozsah průvodní práce
60 s., 8 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis deals with the value chain and the value network. On the basis of researches of various authors' works is in the first part explained the concept of customer value, its providing and maximization. Futhermore this work is focused on the value chain and the value network, their relationships and ties. Analysis of the value chain and strengthening of ties in it company reveals unused potentials and so achieves greater competitiveness in the market. The second part deals with marketing research cooperation of selected non-branded car services with subjects of the value network.
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, hodnotová síť,
subjekty hodnotové sítě, neznačkový autoservis
Klíčová slova v angličtině
Customer value, value-based marketing, value chain, value network, subjects of value network, non-branded car services
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka.
2. Hodnotový řetězec.
3. Hodnotová síť.
4. Výzkum spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě při vytváření hodnoty pro zákazníka.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka.
2. Hodnotový řetězec.
3. Hodnotová síť.
4. Výzkum spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě při vytváření hodnoty pro zákazníka.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. DE BONIS, J. N. a kol.: Value Based Marketing fot Bottom-Line Succe, 5 Steps to Creating Customer Value. New York: McGraw-Hill, 2002, 246 s. ISBN 0-07-139656-X.
2. KASHANI, K., JEANNET, J. P., HOROVITZ, J.: Byond Traditional Marketing - Innovations in Marketing Practise. Chichester: Wiley Publication, 2005, 324 s. ISBN 978-0-470-01146-1.
3. KHALIFA, A. S.: Customer value: a review of recent literature and an integrative configuration, Emerald Group Publishing Limited, 2004, ISSN: 0025-1747.
4. KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
5. LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
6. KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 236 s. Expert. ISBN 978-80-247-2439-3.
7. Další tituly na základě cílené rešerše vědecké literatury.
Seznam doporučené literatury
1. DE BONIS, J. N. a kol.: Value Based Marketing fot Bottom-Line Succe, 5 Steps to Creating Customer Value. New York: McGraw-Hill, 2002, 246 s. ISBN 0-07-139656-X.
2. KASHANI, K., JEANNET, J. P., HOROVITZ, J.: Byond Traditional Marketing - Innovations in Marketing Practise. Chichester: Wiley Publication, 2005, 324 s. ISBN 978-0-470-01146-1.
3. KHALIFA, A. S.: Customer value: a review of recent literature and an integrative configuration, Emerald Group Publishing Limited, 2004, ISSN: 0025-1747.
4. KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
5. LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
6. KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 236 s. Expert. ISBN 978-80-247-2439-3.
7. Další tituly na základě cílené rešerše vědecké literatury.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Narazila jste při výzkumu na bariéry spolupráce autoservisů se subjekty hodnotové sítě? V čem tyto bariéry spočívají?
Bylo složité najít autoservisy, které by byly ochotni spolupracovat při výzkumu?
Jakým způsobem jste zobecňovala závěry výzkumu?