Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce silnice II/315 v délce cca 343 m a rekonstrukce její opěrné zdi délky 108,30 m.
Komunikace se nachází mezi obcemi Krasíkov ? Hoštejn. Rekonstrukce silnice by měla zvýšit parametry kategorie pozemní komunikace, technické parametry konstrukce vozovky a zvýšit komfort jízdy. Návrh rekonstrukce je zpracován včetně výkopových a násypových svahů, odvodnění příkopy, propustků a sjezdů z komunikace.
Část rekonstruované silnice vede po levém břehu řeky Moravská Sázava ve výšce cca 5 m nad dnem řeky. Z důvodu nedostatku místa vede silnice po stávající kamenné opěrné zdi. U zdi je nutná rekonstrukce, protože je silně zvětralá, místy rozpadlá.
Anotace v angličtině
This Bachelor´s thesis deals with a design of reconstruction of the road II/315 in a length of ca. 343 m and a reconstruction of its retaining wall in a height of 108,30 m.
The communication is located between the villages Krasíkov - Hoštejn. The reconstruction of the road should increase parameters of road category and a technical design of parameters of the road and increase comfort when driving a car. The design reconstruction is worked out including excavation and embankment slopes, drainage ditches, culverts exits from the communication.
A part of the reconstructed road runs along the left bank of the Moravian Sázava river in a height of ca. 5 m above the bottom of the river. Due to a lack of space the road leads on an existing stone retaining wall. The wall reconstruction is necessary because is heavily weathered, disintegrated in several places.
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce silnice II/315 v délce cca 343 m a rekonstrukce její opěrné zdi délky 108,30 m.
Komunikace se nachází mezi obcemi Krasíkov ? Hoštejn. Rekonstrukce silnice by měla zvýšit parametry kategorie pozemní komunikace, technické parametry konstrukce vozovky a zvýšit komfort jízdy. Návrh rekonstrukce je zpracován včetně výkopových a násypových svahů, odvodnění příkopy, propustků a sjezdů z komunikace.
Část rekonstruované silnice vede po levém břehu řeky Moravská Sázava ve výšce cca 5 m nad dnem řeky. Z důvodu nedostatku místa vede silnice po stávající kamenné opěrné zdi. U zdi je nutná rekonstrukce, protože je silně zvětralá, místy rozpadlá.
Anotace v angličtině
This Bachelor´s thesis deals with a design of reconstruction of the road II/315 in a length of ca. 343 m and a reconstruction of its retaining wall in a height of 108,30 m.
The communication is located between the villages Krasíkov - Hoštejn. The reconstruction of the road should increase parameters of road category and a technical design of parameters of the road and increase comfort when driving a car. The design reconstruction is worked out including excavation and embankment slopes, drainage ditches, culverts exits from the communication.
A part of the reconstructed road runs along the left bank of the Moravian Sázava river in a height of ca. 5 m above the bottom of the river. Due to a lack of space the road leads on an existing stone retaining wall. The wall reconstruction is necessary because is heavily weathered, disintegrated in several places.
Proveďte návrh celkové rekonstrukce komunikace a s ní související návrh nové opěrné zdi v úseku silnice II/315 mezi obcemi Krasíkov a Hoštejn. Na zájmovém úseku komunikace proveďte vhodnou úpravu komunikace s ohledem na její dopravní význam a stavebně-technický stav. V zájmovém úseku silnice zpracujte také návrh nové opěrné zdi přiléhající ke komunikaci. Bakalářskou práci vypracujte jako projektovou dokumentaci ve stupni pro stavební povolení pro jednotlivé stavební objekty.
Požadované přílohy BP:
1) Průvodní a technická zpráva
2) Situace stavby - pozemní komunikace, opěrné zdi
3) Pozemní komunikace - podélné profily, vzorové řezy, pracovní příčné řezy
4) Opěrná zeď - půdorys, pojled, příčné řezy, detaily
5) Návrh DIO
6) Výkaz výměr
7) Rozpočet
Zásady pro vypracování
Proveďte návrh celkové rekonstrukce komunikace a s ní související návrh nové opěrné zdi v úseku silnice II/315 mezi obcemi Krasíkov a Hoštejn. Na zájmovém úseku komunikace proveďte vhodnou úpravu komunikace s ohledem na její dopravní význam a stavebně-technický stav. V zájmovém úseku silnice zpracujte také návrh nové opěrné zdi přiléhající ke komunikaci. Bakalářskou práci vypracujte jako projektovou dokumentaci ve stupni pro stavební povolení pro jednotlivé stavební objekty.
Požadované přílohy BP:
1) Průvodní a technická zpráva
2) Situace stavby - pozemní komunikace, opěrné zdi
3) Pozemní komunikace - podélné profily, vzorové řezy, pracovní příčné řezy
4) Opěrná zeď - půdorys, pojled, příčné řezy, detaily
5) Návrh DIO
6) Výkaz výměr
7) Rozpočet
Seznam doporučené literatury
ČSN 73 6101 Projektování silnic a dálnic
ČSN 73 6110 Projektování místních komunikací
ČSN 73 6109 Projektování polních cest
TP 170 Navrhování vozovek pozemních komunikací
ČSN 01 3466 Výkresy inženýrských staveb - Výkresy pozemních komunikací
J. Volf, a kol.: Silniční stavby - projekt
M. Kaun, F. Lehovec: Pozemní komunikace 20
K. Pospíšil. Silnice a dálnice I a II
Vzorové listy staveb pozemních komunikací - mosty
Seznam doporučené literatury
ČSN 73 6101 Projektování silnic a dálnic
ČSN 73 6110 Projektování místních komunikací
ČSN 73 6109 Projektování polních cest
TP 170 Navrhování vozovek pozemních komunikací
ČSN 01 3466 Výkresy inženýrských staveb - Výkresy pozemních komunikací
J. Volf, a kol.: Silniční stavby - projekt
M. Kaun, F. Lehovec: Pozemní komunikace 20
K. Pospíšil. Silnice a dálnice I a II
Vzorové listy staveb pozemních komunikací - mosty
Přílohy volně vložené
výkresy
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise.