- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Cílem práce je realizovat marketingovou studii, která zhodnotí zájem využívat LARP jako formu entertainmentu a jak mají organizátoři a firmy svým potencionálním zákazníkům nabízet své produkty.
V práci bude:
realizován průzkum trhu LARPu,
návržena marketingová strategie firmy, která by se chtěla zabývat poskytováním produktů potřebných pro LARP a organizováním samotných akcí.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je realizovat marketingovou studii, která zhodnotí zájem využívat LARP jako formu entertainmentu a jak mají organizátoři a firmy svým potencionálním zákazníkům nabízet své produkty.
V práci bude:
realizován průzkum trhu LARPu,
návržena marketingová strategie firmy, která by se chtěla zabývat poskytováním produktů potřebných pro LARP a organizováním samotných akcí.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing: základy a principy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
SCOTT, David Meerman a David Meerman SCOTT. The new rules of marketing: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases,. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2011. 366 s. ISBN 11-180-2698-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing: základy a principy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
SCOTT, David Meerman a David Meerman SCOTT. The new rules of marketing: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases,. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2011. 366 s. ISBN 11-180-2698-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce nepoložil žádnou otázku.
V rozpravě byl student tázán na způsob konání popisovaných akcí a jejich zaměření na specifické skupiny uživatelů. Dále byl tázán na souvislosti mezi tématem práce a studovaným oborem. Další dotaz se týkal způsobu a průběhu dotazníkového šetření.