Práce se zaměřuje na návrh postup pro evidování firemních dokumentů na základě definovaných zákaznických požadavků. V práci jsou popsány metody správy zákaznických, analýzy požadavků a jejich využití při implementaci systémů pro evidenci firemních dokumentů. Navrhovaný postup je určen pro použití v malých a středních organizacích.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the design of process for records of corporate documents based on defined customer requirements. The thesis describes methods of management requirements, their analysis and their use in the implementation of systems for the records of company documents. The designed procedure is designed for the use in small and mediumsized organizations.
Klíčová slova
správa požadavků, software, UML, ISO9000, správa dokumentů
Práce se zaměřuje na návrh postup pro evidování firemních dokumentů na základě definovaných zákaznických požadavků. V práci jsou popsány metody správy zákaznických, analýzy požadavků a jejich využití při implementaci systémů pro evidenci firemních dokumentů. Navrhovaný postup je určen pro použití v malých a středních organizacích.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the design of process for records of corporate documents based on defined customer requirements. The thesis describes methods of management requirements, their analysis and their use in the implementation of systems for the records of company documents. The designed procedure is designed for the use in small and mediumsized organizations.
Klíčová slova
správa požadavků, software, UML, ISO9000, správa dokumentů
Cílem práce je návrh postupu pro evidování podnikových dokumentů na základě identifikovaných požadavků zákazníka. Práce bude obsahovat analýzu a návrh datového a funkčního modelu. Zákazník reprezentuje malé a střední organizace.
Základní pojmy související se zpracovávanou problematikou.
Identifikace zákaznických požadavků a jejich správa.
Tvorba modelů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh postupu pro evidování podnikových dokumentů na základě identifikovaných požadavků zákazníka. Práce bude obsahovat analýzu a návrh datového a funkčního modelu. Zákazník reprezentuje malé a střední organizace.
Základní pojmy související se zpracovávanou problematikou.
Identifikace zákaznických požadavků a jejich správa.
Tvorba modelů.
Seznam doporučené literatury
Arlow, J., Neustadt, I. UML 2 a unifikovaný proces vývoje aplikací: Objektově orientovaná analýza a návrh prakticky. Brno: Computer Press, 2008. 567 s. ISBN 978-80-251- 1503-9.
Grasseová, M., Dubec, R., Řehák, D. Analýza v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno: Computer Press, 2010. 325 s. ISBN 978-80-251-2621-9.
Kunstová, R. Efektivní správa dokumentů. Co nabízí Enterprise Content Management. Praha: Grada Publishing, 2009. 208 s. ISBN 978-80-247-3257-2.
Seznam doporučené literatury
Arlow, J., Neustadt, I. UML 2 a unifikovaný proces vývoje aplikací: Objektově orientovaná analýza a návrh prakticky. Brno: Computer Press, 2008. 567 s. ISBN 978-80-251- 1503-9.
Grasseová, M., Dubec, R., Řehák, D. Analýza v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno: Computer Press, 2010. 325 s. ISBN 978-80-251-2621-9.
Kunstová, R. Efektivní správa dokumentů. Co nabízí Enterprise Content Management. Praha: Grada Publishing, 2009. 208 s. ISBN 978-80-247-3257-2.