- The following mandatory fields are not filled in for this Thesis.: Title according to student, Title in English, Annotation, Annotation in English, Keywords, Keywords in English
Cílem práce je podat ucelený přehled analýzy komunikačního mixu, kompletní a detailní rešerše současného stavu v daném výrobním podniku, identifikování faktorů úspěchu, návrhy k optimalizaci a celkové zhodnocení reálného stavu.
Vymezení základních pojmů
Analýza komunikačních procesů ve firmě
Současná analýza komunikačního mixu ve výrobním podniku
Návrh komunikačního mixu daného podniku
Formulace závěrů
Research Plan
Cílem práce je podat ucelený přehled analýzy komunikačního mixu, kompletní a detailní rešerše současného stavu v daném výrobním podniku, identifikování faktorů úspěchu, návrhy k optimalizaci a celkové zhodnocení reálného stavu.
Vymezení základních pojmů
Analýza komunikačních procesů ve firmě
Současná analýza komunikačního mixu ve výrobním podniku
Návrh komunikačního mixu daného podniku
Formulace závěrů
Recommended resources
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011, 486s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. Upper Saddle River: Pearson Education, 2006, 651s. ISBN- 13-146918-5.
KOTLER, Philip, KELLER LANE, Kevin. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing- cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340s. ISBN 80-86898-48-2.
SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. Praha: Grada, 2006, 240s. ISBN 80-247-0564-8.
VACULÍK, Josef. Marketingové řízení. 2.rozš. vydání, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005, 235s. ISBN 80-7194-765-2.
Podniková literatura
Recommended resources
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011, 486s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. Upper Saddle River: Pearson Education, 2006, 651s. ISBN- 13-146918-5.
KOTLER, Philip, KELLER LANE, Kevin. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing- cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340s. ISBN 80-86898-48-2.
SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. Praha: Grada, 2006, 240s. ISBN 80-247-0564-8.
VACULÍK, Josef. Marketingové řízení. 2.rozš. vydání, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005, 235s. ISBN 80-7194-765-2.
Podniková literatura
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
1) Jaká je současná finanční nákladovost marketingových aktivit firmy? V jakém finančním rozmezí se pohybují Vámi navržené marketingové aktivity?
2) Jakým způsobem by bylo možné měřit efektivitu Vámi navržených marketingových aktivit?
3) Co patří do komunikačního mixu B2B a jak ho rozšířit v daném výrobním podniku?
4) Jak obohatit podnikovou identitu obecně a u daného podniku?