- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Předmětem analýzy je zhodnocení konkurenční schopnosti vybraného podniku pomocí moderních metod a nástrojů.
- Stanovení cíle a metod zpracování diplomové práce
- Teoretická východiska problematiky měření a hodnocení konkurenceschopnosti
- Charakteristika vybraného podniku
- Aplikace vybraných metod konkurenceschopnosti pro konkrétní podnik
- Vyhodnocení výsledků, návrhy a doporučení
- Formulace závěrů
Zásady pro vypracování
Předmětem analýzy je zhodnocení konkurenční schopnosti vybraného podniku pomocí moderních metod a nástrojů.
- Stanovení cíle a metod zpracování diplomové práce
- Teoretická východiska problematiky měření a hodnocení konkurenceschopnosti
- Charakteristika vybraného podniku
- Aplikace vybraných metod konkurenceschopnosti pro konkrétní podnik
- Vyhodnocení výsledků, návrhy a doporučení
- Formulace závěrů
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG G., KOTLER P. Marketing: an introduction: international edition. Upper Saddle River, Pearson Education. 7. vydání, 2007. ISBN: 0-13-127312-4.
ČICHOVSKÝ J. Marketing konkurenceschopnosti. Praha, Radix. 1. vydání. ISBN 80-86031-35-7.
KOTLER P. Marketing management. Upper Saddle River, Pearson Education. 2006. ISBN 0-13-145757-8.
KOŽENÁ M. Enviromentální aspekty konkurenceschopnosti podniku. Pardubice, Univerzita Pardubice. 1. vydání, 2007. ISBN 978-80-7395-039-2.
MIKOLÁŠ Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha, Grada. 1. vydání, 2005. ISBN: 80-247-1277-6.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG G., KOTLER P. Marketing: an introduction: international edition. Upper Saddle River, Pearson Education. 7. vydání, 2007. ISBN: 0-13-127312-4.
ČICHOVSKÝ J. Marketing konkurenceschopnosti. Praha, Radix. 1. vydání. ISBN 80-86031-35-7.
KOTLER P. Marketing management. Upper Saddle River, Pearson Education. 2006. ISBN 0-13-145757-8.
KOŽENÁ M. Enviromentální aspekty konkurenceschopnosti podniku. Pardubice, Univerzita Pardubice. 1. vydání, 2007. ISBN 978-80-7395-039-2.
MIKOLÁŠ Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha, Grada. 1. vydání, 2005. ISBN: 80-247-1277-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s výsledky své diplomové práce. Cílem práce je provést analýzu pomocí vybraných metod a na základě získaných výsledků sestavit návrh aplikace metody Balance Scorecards. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí dosažené výsledky diplomové práce. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky.