Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix v lázeňském cestovním ruchu. V teoretické části se práce zaměřuje na marketingové pojmy, kterými jsou ? marketing, marketingový výzkum a marketingový mix. Dále práce pojednává o pozici lázeňství v cestovním ruchu a o lázeňských sdruženích. Praktická část se zabývá marketingovým mixem konkrétních lázní a dále vlastním marketingovým výzkumem prováděným v těchto lázních.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing mix in spa tourism. In theoretical part the thesis focuses on marketing terms which are marketing, marketing research and marketing mix. Furthermore the thesis deals with the position of spa in tourism and with spa association. The practical part deals with marketing mix of specific spa and furthermore with own marketing research done in this spa.
Marketing mix, spa tourism, spa Hodonín, spa association
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix v lázeňském cestovním ruchu. V teoretické části se práce zaměřuje na marketingové pojmy, kterými jsou ? marketing, marketingový výzkum a marketingový mix. Dále práce pojednává o pozici lázeňství v cestovním ruchu a o lázeňských sdruženích. Praktická část se zabývá marketingovým mixem konkrétních lázní a dále vlastním marketingovým výzkumem prováděným v těchto lázních.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing mix in spa tourism. In theoretical part the thesis focuses on marketing terms which are marketing, marketing research and marketing mix. Furthermore the thesis deals with the position of spa in tourism and with spa association. The practical part deals with marketing mix of specific spa and furthermore with own marketing research done in this spa.
Marketing mix, spa tourism, spa Hodonín, spa association
Zásady pro vypracování
Cílem mé bakalářské práce je přiblížit působení marketingového mixu v lázeňském cestovním ruchu. Součástí práce bude také praktický marketingový výzkum.
- Marketing a marketingový mix z hlediska teorie
- Lázeňský cestovní ruch z hlediska teorie
- Lázeňské asociace
- Lázně Hodonín
- Marketingový výzkum
Zásady pro vypracování
Cílem mé bakalářské práce je přiblížit působení marketingového mixu v lázeňském cestovním ruchu. Součástí práce bude také praktický marketingový výzkum.
- Marketing a marketingový mix z hlediska teorie
- Lázeňský cestovní ruch z hlediska teorie
- Lázeňské asociace
- Lázně Hodonín
- Marketingový výzkum
Seznam doporučené literatury
Horáková I.: Marketing v současné světové praxi. Praha, Grada, 1992, ISBN 80-85424-88-6
Jakubíková D.: Marketing v cestovním ruchu. Praha, Grada, 2009, ISBN 978-80-247-3247-3
Királová A.: Marketing hotelových služeb. Praha, Ekopress, 2006, ISBN 80-86929-05-1
Királová A.: Marketing destinace cestovního ruchu. Praha, Ekopress, 2003, ISBN 80-86119-56-4
Kotler P.: Marketing management. Praha, Grada, 2006, ISBN 978-80-247-1359-5
Ryglová K.: Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha, Grada, 2011, ISBN 978-80-247-4039-3
Seznam doporučené literatury
Horáková I.: Marketing v současné světové praxi. Praha, Grada, 1992, ISBN 80-85424-88-6
Jakubíková D.: Marketing v cestovním ruchu. Praha, Grada, 2009, ISBN 978-80-247-3247-3
Királová A.: Marketing hotelových služeb. Praha, Ekopress, 2006, ISBN 80-86929-05-1
Királová A.: Marketing destinace cestovního ruchu. Praha, Ekopress, 2003, ISBN 80-86119-56-4
Kotler P.: Marketing management. Praha, Grada, 2006, ISBN 978-80-247-1359-5
Ryglová K.: Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha, Grada, 2011, ISBN 978-80-247-4039-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce hodnocení role marketingového mixu v lázeňském cestovním ruchu a postihnutí marketingového mixu na konkrétním příkladu lázeňského místa. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí marketingový mix vybraného lázeňského místa. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky.