Diplomová práce Analýza podnikové strategie softwarové společnosti si klade za cíl zanalyzovat strategii softwarové společnosti AMI Praha a.s. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou podnikové strategie a s ní souvisejícími pojmy. V praktické části jsou tyto poznatky použity pro analýzu makrookolí a mikrookolí firmy a hodnocení současné strategie. Závěrečná kapitola je věnována návrhům na zlepšení.
Anotace v angličtině
The thesis "Analysis of Corporate Strategy of the Software Company" aims to analyze the strategy of software company AMI Praha a.s. and suggests possible improvements. The theoretical part deals with corporate strategy and its related concepts. This knowledge is used for the analysis of microenvironment and macroenvironment and assessment of current business strategy in the practical part. The final chapter is devoted to suggestions for improvement.
Klíčová slova
Finanční analýza, podniková strategie, strategický plán, strategické řízení
Diplomová práce Analýza podnikové strategie softwarové společnosti si klade za cíl zanalyzovat strategii softwarové společnosti AMI Praha a.s. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou podnikové strategie a s ní souvisejícími pojmy. V praktické části jsou tyto poznatky použity pro analýzu makrookolí a mikrookolí firmy a hodnocení současné strategie. Závěrečná kapitola je věnována návrhům na zlepšení.
Anotace v angličtině
The thesis "Analysis of Corporate Strategy of the Software Company" aims to analyze the strategy of software company AMI Praha a.s. and suggests possible improvements. The theoretical part deals with corporate strategy and its related concepts. This knowledge is used for the analysis of microenvironment and macroenvironment and assessment of current business strategy in the practical part. The final chapter is devoted to suggestions for improvement.
Klíčová slova
Finanční analýza, podniková strategie, strategický plán, strategické řízení
Cílem práce bude analýza podnikové strategie softwarové společnosti a návrhy její zlepšení.
Zákládní pojmy
Metody hodnocení podnikové strategie
Profil společnosti Ami Praha a.s.
Analýza strategie společnosti Ami Praha a.s.
Návrhy zlepšení
Použitá literatura
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude analýza podnikové strategie softwarové společnosti a návrhy její zlepšení.
Zákládní pojmy
Metody hodnocení podnikové strategie
Profil společnosti Ami Praha a.s.
Analýza strategie společnosti Ami Praha a.s.
Návrhy zlepšení
Použitá literatura
Seznam doporučené literatury
GUINN, A. a kol. Strategický management malých a středních podniků. 1. vydání. Kunovice: Evropský polytechnický institut, 2007. 144s. ISBN 978-80-7314-125-7
KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vydání. Praha: C.H. Beck, 2007. 224s. ISBN 80-7179-453-8
MALLYA, T. Základy strategického řízení a rozhodování. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 252s. ISBN 978-80-247-1911-5
SEDLÁČKOVÁ, H., BUCHTA, K. Strategická analýza. 2. vydání. Praha: C.H. Beck, 2006. 121s. ISBN 80-7179-367-1
SVOBODA, P. a kol. Moderní přístupy k řízení podniků v novém podnikatelském prostředí. 1. vydání. Praha: Professional Publishing, 2006. 220s. ISBN 80-86946-12-6
THOMPSON, J., MARTIN, F. Strategic management: Awareness and change. 5. vydání. Londýn: Thomson Learning, 2005. 873s. ISBN 1-84480-083-0
Seznam doporučené literatury
GUINN, A. a kol. Strategický management malých a středních podniků. 1. vydání. Kunovice: Evropský polytechnický institut, 2007. 144s. ISBN 978-80-7314-125-7
KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vydání. Praha: C.H. Beck, 2007. 224s. ISBN 80-7179-453-8
MALLYA, T. Základy strategického řízení a rozhodování. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 252s. ISBN 978-80-247-1911-5
SEDLÁČKOVÁ, H., BUCHTA, K. Strategická analýza. 2. vydání. Praha: C.H. Beck, 2006. 121s. ISBN 80-7179-367-1
SVOBODA, P. a kol. Moderní přístupy k řízení podniků v novém podnikatelském prostředí. 1. vydání. Praha: Professional Publishing, 2006. 220s. ISBN 80-86946-12-6
THOMPSON, J., MARTIN, F. Strategic management: Awareness and change. 5. vydání. Londýn: Thomson Learning, 2005. 873s. ISBN 1-84480-083-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s výsledky své diplomové práce. Cílem práce je analýza podnikové strategie softwarové společnosti a návrhy na její zlepšení. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a podnikovou strategii vybrané softwarové společnosti. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky.