Bakalářská práce popisuje tvorbu elektronického kurzu pro předmět Multimédia. Jedná se o praktická cvičení, ukázky hotových řešení, návody k nim a implementaci kurzu do webového prostředí Moodle. Dále jsou charakterizovány pojmy e-learning či multimédia. Cílem této práce je vytvořit kurz s prakticky využitelným potenciálem, avšak splňující podmínky sylabu předmětu.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis describes the creation of an electronic course for the subject Multimedia. This contains a practical exercises, examples of finished resolution, instructions to them and implementation of a course in the web system Moodle. Next is characterized term e-learning and multimedia. The aim of this work is to create a course with practically exploitable potential, but fulfill the conditions syllabus.
Bakalářská práce popisuje tvorbu elektronického kurzu pro předmět Multimédia. Jedná se o praktická cvičení, ukázky hotových řešení, návody k nim a implementaci kurzu do webového prostředí Moodle. Dále jsou charakterizovány pojmy e-learning či multimédia. Cílem této práce je vytvořit kurz s prakticky využitelným potenciálem, avšak splňující podmínky sylabu předmětu.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis describes the creation of an electronic course for the subject Multimedia. This contains a practical exercises, examples of finished resolution, instructions to them and implementation of a course in the web system Moodle. Next is characterized term e-learning and multimedia. The aim of this work is to create a course with practically exploitable potential, but fulfill the conditions syllabus.
Cílem práce je vytvořit výukový kurz pro předmět Multimedia a implementovat ho do výukového systému.
1.Definice e-learningu
2.Tvorba elektronického kurzu
3.Implementace elektronického kurzu do systému
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit výukový kurz pro předmět Multimedia a implementovat ho do výukového systému.
1.Definice e-learningu
2.Tvorba elektronického kurzu
3.Implementace elektronického kurzu do systému
Seznam doporučené literatury
1) KOPECKÝ, Kamil. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2006. ISBN 80-85783-50-9.
2) ALLAN, Barbara. E-learning and teaching in library and information services. Dotisk 2003. Londýn: Fawcett, 2003, c2002. ISBN 1-85604-439-4.
3) ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-5123-2.
4) BAREŠOVÁ, Andrea. E-Learning ve vzdělávání dospělých. Vyd. 1. Praha: VOX, 2003, 167 s. ISBN 80-863-2427-3.
5) SOKOLOWSKY, Peter. Multimédia : současnost a budoucnosti. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-081-3.
6) HYÁNKOVÁ, Karla. Multimédia = The Complete guide to multimedia : podrobný průvodce. 1. vyd. Praha: Albatros, 1997. ISBN 80-00-00528-X.
Seznam doporučené literatury
1) KOPECKÝ, Kamil. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2006. ISBN 80-85783-50-9.
2) ALLAN, Barbara. E-learning and teaching in library and information services. Dotisk 2003. Londýn: Fawcett, 2003, c2002. ISBN 1-85604-439-4.
3) ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-5123-2.
4) BAREŠOVÁ, Andrea. E-Learning ve vzdělávání dospělých. Vyd. 1. Praha: VOX, 2003, 167 s. ISBN 80-863-2427-3.
5) SOKOLOWSKY, Peter. Multimédia : současnost a budoucnosti. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-081-3.
6) HYÁNKOVÁ, Karla. Multimédia = The Complete guide to multimedia : podrobný průvodce. 1. vyd. Praha: Albatros, 1997. ISBN 80-00-00528-X.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s tématem své bakalářské práce Vytvoření elektronického kurzu pro předmět Multimedia.
Jaký byl postup vlastní práce?
Student pohotově odpovídal.