Dokončená práce zatím bez pokusu o obhajobu (DBPOO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Hlavní téma v angličtině
Organisation of the teaching-learning process in ELT
V bakalářské práci se bude studentka zabývat různými organizačními formami v procesech vyučování /učení se anglického jazyka.
Teoretická část poslouží jako východisko pro následující empirické šetření. Studentka se zde bude věnovat jednotlivým organizačním formám ve vyučování, a to frontálnímu vyučování, individuální práci žáků, vyučování ve dvojicích a skupinovému vyučování. Pozornost věnuje specifikům jednotlivých organizačních forem, roli učitele i rolím žáků, typům interakcí, celkové organizaci i shrnutí základních výhod a nevýhod jednotlivých organizačních forem.
Praktická část práce se zaměří na hodnocení konkrétních organizačních forem vyučování dle předem vydefinovaných kritérií, a to jak na četnost jejich využití ve vyučování / učení se anglickému jazyku, tak na aktivitu / zapojení žáků (learner involvement) v rámci jednotlivých organizačních forem.
Zásady pro vypracování
V bakalářské práci se bude studentka zabývat různými organizačními formami v procesech vyučování /učení se anglického jazyka.
Teoretická část poslouží jako východisko pro následující empirické šetření. Studentka se zde bude věnovat jednotlivým organizačním formám ve vyučování, a to frontálnímu vyučování, individuální práci žáků, vyučování ve dvojicích a skupinovému vyučování. Pozornost věnuje specifikům jednotlivých organizačních forem, roli učitele i rolím žáků, typům interakcí, celkové organizaci i shrnutí základních výhod a nevýhod jednotlivých organizačních forem.
Praktická část práce se zaměří na hodnocení konkrétních organizačních forem vyučování dle předem vydefinovaných kritérií, a to jak na četnost jejich využití ve vyučování / učení se anglickému jazyku, tak na aktivitu / zapojení žáků (learner involvement) v rámci jednotlivých organizačních forem.
Seznam doporučené literatury
Harmer, J. The Practice of English Language Teaching. London: Longman, 1991
Kalhous Z., Obst O. a kol. Školní didaktika. Praha: Portál, 2009
Mothejzíková, J. Methodology for TEFL Teachers. Praha: SPN, 1988
Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2004
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999
Ur, P. A Course in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 1996
Planning and organizing for teaching. Washington, D. C.: National Education Association, 1963
Seznam doporučené literatury
Harmer, J. The Practice of English Language Teaching. London: Longman, 1991
Kalhous Z., Obst O. a kol. Školní didaktika. Praha: Portál, 2009
Mothejzíková, J. Methodology for TEFL Teachers. Praha: SPN, 1988
Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2004
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999
Ur, P. A Course in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 1996
Planning and organizing for teaching. Washington, D. C.: National Education Association, 1963