První cást této bakalárské práce je teoretická a shrnuje dosud získané informace o boroxinech, jejich príprave, strukture a popis jejich vlastností. Obsahuje také shrnutí ne príliš rozsáhlých poznatku o heteroboroxinech, metodách jejich syntézy a jejich strukture.
Experimentální cást se zabývá syntézou výchozího organoantimonitého a organobismutitého oxidu (2,6-[(CH3)2NCH2]2C6H3SbO)2 a (2,6-[(CH3)2NCH2]2C6H3BiO)2 obsahující NCNchelátující ligand a jejich reaktivitou s vybranými ruzne substituovanými boronovými
kyselinami. V rámci práce tak bylo pripraveno osm originálních sloucenin.
První cást této bakalárské práce je teoretická a shrnuje dosud získané informace o boroxinech, jejich príprave, strukture a popis jejich vlastností. Obsahuje také shrnutí ne príliš rozsáhlých poznatku o heteroboroxinech, metodách jejich syntézy a jejich strukture.
Experimentální cást se zabývá syntézou výchozího organoantimonitého a organobismutitého oxidu (2,6-[(CH3)2NCH2]2C6H3SbO)2 a (2,6-[(CH3)2NCH2]2C6H3BiO)2 obsahující NCNchelátující ligand a jejich reaktivitou s vybranými ruzne substituovanými boronovými
kyselinami. V rámci práce tak bylo pripraveno osm originálních sloucenin.
1. Literární rešerše zaměřená na boroxiny a heteroboroxiny.
2. Příprava chelatovaných oxidů antimonitých a bismutitých, jako výchozích sloučenin.
3. Pokus o syntézu nových heteroboroxinů s centrálním MB2O3 cyklem (M = Sb, Bi).
Zásady pro vypracování
1. Literární rešerše zaměřená na boroxiny a heteroboroxiny.
2. Příprava chelatovaných oxidů antimonitých a bismutitých, jako výchozích sloučenin.
3. Pokus o syntézu nových heteroboroxinů s centrálním MB2O3 cyklem (M = Sb, Bi).
Seznam doporučené literatury
Podle pokynů vedoucího práce.
Seznam doporučené literatury
Podle pokynů vedoucího práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Posluchačka seznámila komisi se svojí bakalářskou prací.
Dále reagovala na připomínky a zodpověděla otázky členů komise:
Je praktické využití u studovaných sloučenin?
Jakým způsobem jste identifikovali studované sločeniny?
Diskutujte rovnováhu uvedených reakcí.
Jak je definován uvedený výtěžek?