Tato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední část této práce je poté zaměřena na konkrétní formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. Podrobněji je v této části rozebráno, jakými formami posilují lékárny vztahy se svými klienty, jak klienti tyto jednotlivé formy posilování vztahů hodnotí a jaký vliv mají na opakovaný nákup zákazníka.
Anotace v angličtině
This master thesis describes the forms of strengthening relationships with customers in pharmacy. The first part is focused on the customer value. The second and the third part are focused on the forms of strengthening relationships and described what attracts a customer´s attention, what´s the reason that a customer decides to buy a product and that the customer buys the product repeatedly and what redounds to the stable and long-lasting relationships with customers. The last part is focused on specific forms of strenthening customers relationships in chemist. In this part is describe more in detail, which forms used the chemist to strenthening relationships with their customers, how rate customers these individual forms of strenthening relationships and how influence these forms the customer´s decision to buy their product repeatedly.
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníky, formy posilování vztahů, komplexní pojetí produktu, lékárny, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Customer value, forms of strengthening relations, complex product concepts, pharmacy, quantitative research
Rozsah průvodní práce
71 s. + příloha 9 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední část této práce je poté zaměřena na konkrétní formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. Podrobněji je v této části rozebráno, jakými formami posilují lékárny vztahy se svými klienty, jak klienti tyto jednotlivé formy posilování vztahů hodnotí a jaký vliv mají na opakovaný nákup zákazníka.
Anotace v angličtině
This master thesis describes the forms of strengthening relationships with customers in pharmacy. The first part is focused on the customer value. The second and the third part are focused on the forms of strengthening relationships and described what attracts a customer´s attention, what´s the reason that a customer decides to buy a product and that the customer buys the product repeatedly and what redounds to the stable and long-lasting relationships with customers. The last part is focused on specific forms of strenthening customers relationships in chemist. In this part is describe more in detail, which forms used the chemist to strenthening relationships with their customers, how rate customers these individual forms of strenthening relationships and how influence these forms the customer´s decision to buy their product repeatedly.
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníky, formy posilování vztahů, komplexní pojetí produktu, lékárny, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Customer value, forms of strengthening relations, complex product concepts, pharmacy, quantitative research
Zásady pro vypracování
1. Vymezení základních pojmů - hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka.
2. Formy posilování vztahů se zákazníky na B2C trzích.
3. Příprava a realizace výzkumu mezi klienty kamenných lékáren zaměřeného na formy
posilování vztahů a jejich hodnocení zákazníky z hlediska vlivu na spokojenost,
retenci a loajalitu.
4. Zpracování a analýza dat, interpretace výsledků.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Vymezení základních pojmů - hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka.
2. Formy posilování vztahů se zákazníky na B2C trzích.
3. Příprava a realizace výzkumu mezi klienty kamenných lékáren zaměřeného na formy
posilování vztahů a jejich hodnocení zákazníky z hlediska vlivu na spokojenost,
retenci a loajalitu.
4. Zpracování a analýza dat, interpretace výsledků.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. Karlíček, M., Král, P.: Marketingová komunikace - jak komunikovat na našem trhu, 1. Vydání, Praha, Grada Publishing, 2011.
2. Lošťáková, H.: Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu, 1. vydání, Univerzita Pardubice, 2008.
3. Vaštíková, M.: Marketing služeb - efektivně a moderně, 1. Vydání, Praha, Grada Publishing, 2008.
4. Vlček, R.: Hodnota pro zákazníka, 1. vydání, Praha, Management Press, 2002.
5. Woodside, A.G.: Creating and Managing Superior Customer Value, 1. Vydání, Emerald Group Publishing, 2008.
6. Zamazalová, M.: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání, Praha, C. H. Beck, 2010.
Seznam doporučené literatury
1. Karlíček, M., Král, P.: Marketingová komunikace - jak komunikovat na našem trhu, 1. Vydání, Praha, Grada Publishing, 2011.
2. Lošťáková, H.: Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu, 1. vydání, Univerzita Pardubice, 2008.
3. Vaštíková, M.: Marketing služeb - efektivně a moderně, 1. Vydání, Praha, Grada Publishing, 2008.
4. Vlček, R.: Hodnota pro zákazníka, 1. vydání, Praha, Management Press, 2002.
5. Woodside, A.G.: Creating and Managing Superior Customer Value, 1. Vydání, Emerald Group Publishing, 2008.
6. Zamazalová, M.: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání, Praha, C. H. Beck, 2010.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Které marketingové formy podpory prodeje by diplomantka použila při zavádění nového volně prodejného léku na trh v ČR?
Jaká jsou zásadní omezení marketingové komunikace pro volně prodejné léky z pohledu zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb.?
Je nějaké omezení - u čeho mohou být poskytovány vzorky produktů?
Strana 40 - překvapily Vás nějak výsledky výzkumu?
U kategorie nad 75 let máte velmi málo respondentů? Zajímalo Vás, z jakého je to důvodu?
Předprodejní služby - co tím máte na mysli?
Jaký je rozdíl mezi profesionalitou a kvalitním odborným poradenstvím?