Tato práce se zabývá analýzou a implementací systému pro správu klientských požadavků vytvářeného pro společnost tlapka-design.cz. Výsledkem je helpdesk systém, který slouží jako nástroj zjednodušující komunikaci mezi dodavatelem a klientem a zároveň i komunikaci uvnitř dodavatelské společnosti. Cílem aplikace je zajistit přehledný a jasný proces řešení klientských požadavků od jejich zadání až po samotnou dodávku.
Anotace v angličtině
This thesis pursues analysis and implementation of client requirement management system creating for tlapka-design.cz. The result is helpdesk system which is used as a tool for simplifying communication between supplier and client and also inside supplier?s company. The aim of this application is to ensure transparent and clear client requirement management process from requirement entering to final delivery.
Klíčová slova
helpdesk systém, správa klientských požadavků, webová aplikace, framework
Klíčová slova v angličtině
help desk system, customer requirements management, web application, framework
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá analýzou a implementací systému pro správu klientských požadavků vytvářeného pro společnost tlapka-design.cz. Výsledkem je helpdesk systém, který slouží jako nástroj zjednodušující komunikaci mezi dodavatelem a klientem a zároveň i komunikaci uvnitř dodavatelské společnosti. Cílem aplikace je zajistit přehledný a jasný proces řešení klientských požadavků od jejich zadání až po samotnou dodávku.
Anotace v angličtině
This thesis pursues analysis and implementation of client requirement management system creating for tlapka-design.cz. The result is helpdesk system which is used as a tool for simplifying communication between supplier and client and also inside supplier?s company. The aim of this application is to ensure transparent and clear client requirement management process from requirement entering to final delivery.
Klíčová slova
helpdesk systém, správa klientských požadavků, webová aplikace, framework
Klíčová slova v angličtině
help desk system, customer requirements management, web application, framework
Zásady pro vypracování
Teoretická část bakalářské práce bude zaměřena na představení a zhodnocení technologií sloužící k tvorbě webových aplikací s důrazem kladeným na přehled současných norem a standardů v této oblasti. Dále bude proveden úvod do problematiky helpdesk systémů, budou přestaveny současné systémy na trhu a bude provedeno jejich kritické zhodnocení.
Na základě výsledků kritické rešerše bude v aplikační části bakalářské práce vytvořen nový systém pro správu klientských požadavků, případně bude customizováno dostupné opensourcové řešení. V závěru budou zhodnoceny pozitivní a negativní faktory výsledného řešení.
Zásady pro vypracování
Teoretická část bakalářské práce bude zaměřena na představení a zhodnocení technologií sloužící k tvorbě webových aplikací s důrazem kladeným na přehled současných norem a standardů v této oblasti. Dále bude proveden úvod do problematiky helpdesk systémů, budou přestaveny současné systémy na trhu a bude provedeno jejich kritické zhodnocení.
Na základě výsledků kritické rešerše bude v aplikační části bakalářské práce vytvořen nový systém pro správu klientských požadavků, případně bude customizováno dostupné opensourcové řešení. V závěru budou zhodnoceny pozitivní a negativní faktory výsledného řešení.
Seznam doporučené literatury
Gilmore, Jason. Velká kniha PHP a MySQL 5. Praha : Zoner Prass, 2007. ISBN: 80-86815-53-6.
Schafer, Steven. HTML, XHTML a CSS. Praha : Grada, 2009. ISBN: 978-80-247-2850-6.
Seznam doporučené literatury
Gilmore, Jason. Velká kniha PHP a MySQL 5. Praha : Zoner Prass, 2007. ISBN: 80-86815-53-6.
Schafer, Steven. HTML, XHTML a CSS. Praha : Grada, 2009. ISBN: 978-80-247-2850-6.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dle vedoucího byl cíl práce naplněn a výsledek práce je plně použitelný v praxi. Logická stavba i stylistická úroveň práce je na dobré úrovni. Obhajoba bakalářské práce proběhla na požadované úrovni. V práci se vyskytlo několik drobných nepřesností a proto vedoucí práce i členové komise ohodnotili bakalářskou práci klasifikačním stupněm velmi dobře.