Cílem práce bude vyhledávat možnosti zlepšení v rozsahu infrastruktury pro dosažení stability jízdního řádu trati číslo 301 Nezamyslice ? Olomouc.
Jízdní řád je až na výjimky periodický (taktový), v mezilehlých stanicích probíhá pravidelné křižování vlaků. Většina dopravy je organizována mezi 5. a 23. hodinou.
Už i při relativně malém narušení jízdní řádu, třeba jen několika minut, dochází k přenosu zpoždění na další vlaky, které se vyrovná nejdříve po několika hodinách.
Diplomová práce řeší možnosti provedení úprav železniční trati číslo 301 a zároveň řeší i finanční náročnost těchto úprav.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to find out opportunities for improvement of infrastructure to achieve timetable stability on the railway line No. 301 Nezamyslice ? Olomouc. The timetable can be described as (interval) timetable (with a few exceptions only). Most of the traffic is organized between 5 AM a 23 PM. Even relatively small distortion of the schedule a few minutes only, can cause transfer of delays to other trains and the delay will be reduced after several hours. This thesis deals with possible adjustments of railway line number 301 and also evaluate financial costs of these adjustments.
Cílem práce bude vyhledávat možnosti zlepšení v rozsahu infrastruktury pro dosažení stability jízdního řádu trati číslo 301 Nezamyslice ? Olomouc.
Jízdní řád je až na výjimky periodický (taktový), v mezilehlých stanicích probíhá pravidelné křižování vlaků. Většina dopravy je organizována mezi 5. a 23. hodinou.
Už i při relativně malém narušení jízdní řádu, třeba jen několika minut, dochází k přenosu zpoždění na další vlaky, které se vyrovná nejdříve po několika hodinách.
Diplomová práce řeší možnosti provedení úprav železniční trati číslo 301 a zároveň řeší i finanční náročnost těchto úprav.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to find out opportunities for improvement of infrastructure to achieve timetable stability on the railway line No. 301 Nezamyslice ? Olomouc. The timetable can be described as (interval) timetable (with a few exceptions only). Most of the traffic is organized between 5 AM a 23 PM. Even relatively small distortion of the schedule a few minutes only, can cause transfer of delays to other trains and the delay will be reduced after several hours. This thesis deals with possible adjustments of railway line number 301 and also evaluate financial costs of these adjustments.
Úvod
1. Charakteristika trati a současného stavu vybavení trati a provozu.
2. Návrhy na zkapacitnění trati.
3. Zhodnocení návrhu.
Závěr.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika trati a současného stavu vybavení trati a provozu.
2. Návrhy na zkapacitnění trati.
3. Zhodnocení návrhu.
Závěr.
Seznam doporučené literatury
(1) Molková, T. a kol.: Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010, 150 s. ISBN 978-80-7395-317-1.
(2) Flodr, F.: Dopravní provoz železnic. Bratislava: Alfa, 1990, 315 s.
(3) Bulíček, J. - Molková, T. - Mojžíš, V. a kol.: Modelování technologických procesů v dopravě. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011, 223 s. ISBN 978-80-7395-442-0.
(4) Interní materiály, směrnice a předpisy SŽDC a dopravců.
Seznam doporučené literatury
(1) Molková, T. a kol.: Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010, 150 s. ISBN 978-80-7395-317-1.
(2) Flodr, F.: Dopravní provoz železnic. Bratislava: Alfa, 1990, 315 s.
(3) Bulíček, J. - Molková, T. - Mojžíš, V. a kol.: Modelování technologických procesů v dopravě. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011, 223 s. ISBN 978-80-7395-442-0.
(4) Interní materiály, směrnice a předpisy SŽDC a dopravců.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl všechny dotazy oponenta i zkušební komise.