Tato bakalářská práce se zabývá analýzou procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum společnosti SCHENKER spol. s r. o. v Pardubicích. Práce se zaměřuje na popis jednotlivých kroků zavedení nového zákazníka a zhodnocení aktuálního stavu daného logistického řetězce. V závěru práce se je řešen konkrétní návrh na zefektivnění procesu dodávek a komunikace v řetězci a návrhy na optimalizaci procesu zavádění nových zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis deals with process analysis to introduce a new customer for logistics center belonging to company SCHENKER spol. s r. o. in Pardubice. This work focuses on the description of particular steps of introducing of a new customer and evaluation of current condition of this specific logistics chain. It is also dealt with the suggestion to streamlining of process of supplies and communication in the chain and with suggestions to optimization of process of introducing of new customers in the conclusion of the work.
Klíčová slova
logistické centrum, logistické služby, zákazník, přeprava, náklady
Klíčová slova v angličtině
logistics center, logistics services, customer, transportation, costs
Rozsah průvodní práce
64 s., 12 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum společnosti SCHENKER spol. s r. o. v Pardubicích. Práce se zaměřuje na popis jednotlivých kroků zavedení nového zákazníka a zhodnocení aktuálního stavu daného logistického řetězce. V závěru práce se je řešen konkrétní návrh na zefektivnění procesu dodávek a komunikace v řetězci a návrhy na optimalizaci procesu zavádění nových zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis deals with process analysis to introduce a new customer for logistics center belonging to company SCHENKER spol. s r. o. in Pardubice. This work focuses on the description of particular steps of introducing of a new customer and evaluation of current condition of this specific logistics chain. It is also dealt with the suggestion to streamlining of process of supplies and communication in the chain and with suggestions to optimization of process of introducing of new customers in the conclusion of the work.
Klíčová slova
logistické centrum, logistické služby, zákazník, přeprava, náklady
Klíčová slova v angličtině
logistics center, logistics services, customer, transportation, costs
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Logistická centra
2. Analýza procesu zavedení nového zákazníka
3. Charakteristika a požadavky zúčastněných stran
4. Návrh a možnosti zefektivnění procesů dodávek a komunikace
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Logistická centra
2. Analýza procesu zavedení nového zákazníka
3. Charakteristika a požadavky zúčastněných stran
4. Návrh a možnosti zefektivnění procesů dodávek a komunikace
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.
Student odpověděl na otázku předsedy komise: Sumarizujte návrh uvedený v práci.