Předmětem této práce je tvorba mobilní hry s ekologickým motivem. Hra je vytvořena pomocí technologie XNA pro mobilní platformu Windows Phone, realizována jazykem C#. Téma hry je motivováno do současného problému s ekologií a hra seznamuje hráče s problematikou ekologické stopy.
Práce obsahuje navržení pravidel a jednotlivých herních principů. V praktické části je proveden návrh pomocí UML a realizace hry založená na principu herní smyčky. Herní část obsahuje městskou strukturu ve 3D prostoru a je ovládána pomocí dotykových gest.
Hra je postavena na atraktivním vzhledu a velmi jednoduchém ovládání, aby ji hráč intuitivně pochopil.
Anotace v angličtině
The objective of this work is the creation of mobile games with ecological theme. The game is created using XNA technology for the mobile platform, Windows Phone, implemented by C #. The theme of the game is motivated in the current issue of ecology and the game introduces players to the issue of the ecological footprint.
The work includes design rules and principles of each game. In the practical part design using UML and implementation of games based on the principle of the game loop. Game section includes urban structure in 3D space and is controlled via touch gestures.
The game is built on an attractive appearance and easy to control, to a player intuitively understood.
Klíčová slova
Windows Phone, XNA, Ekostopa, C#, Hra, Game Design
Klíčová slova v angličtině
Windows Phone, XNA, Ecological Footprint, C#, Game, Game Design
Rozsah průvodní práce
111
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této práce je tvorba mobilní hry s ekologickým motivem. Hra je vytvořena pomocí technologie XNA pro mobilní platformu Windows Phone, realizována jazykem C#. Téma hry je motivováno do současného problému s ekologií a hra seznamuje hráče s problematikou ekologické stopy.
Práce obsahuje navržení pravidel a jednotlivých herních principů. V praktické části je proveden návrh pomocí UML a realizace hry založená na principu herní smyčky. Herní část obsahuje městskou strukturu ve 3D prostoru a je ovládána pomocí dotykových gest.
Hra je postavena na atraktivním vzhledu a velmi jednoduchém ovládání, aby ji hráč intuitivně pochopil.
Anotace v angličtině
The objective of this work is the creation of mobile games with ecological theme. The game is created using XNA technology for the mobile platform, Windows Phone, implemented by C #. The theme of the game is motivated in the current issue of ecology and the game introduces players to the issue of the ecological footprint.
The work includes design rules and principles of each game. In the practical part design using UML and implementation of games based on the principle of the game loop. Game section includes urban structure in 3D space and is controlled via touch gestures.
The game is built on an attractive appearance and easy to control, to a player intuitively understood.
Klíčová slova
Windows Phone, XNA, Ekostopa, C#, Hra, Game Design
Klíčová slova v angličtině
Windows Phone, XNA, Ecological Footprint, C#, Game, Game Design
Zásady pro vypracování
Navržení pravidel a princip hry.
Návrh a implementace hry na mobilní platformu Windows Phone.
Hra bude realizována technologií XNA a jazykem C\#.
Grafická část bude konstruována ve 3D prostoru.
Téma hry bude motivováno do současného problému s ekologií a hra bude seznamovat hráče s problematikou ekologické stopy.
Zásady pro vypracování
Navržení pravidel a princip hry.
Návrh a implementace hry na mobilní platformu Windows Phone.
Hra bude realizována technologií XNA a jazykem C\#.
Grafická část bude konstruována ve 3D prostoru.
Téma hry bude motivováno do současného problému s ekologií a hra bude seznamovat hráče s problematikou ekologické stopy.
Seznam doporučené literatury
NAGEL, CH. et al. C\# 2008. Programujeme profesionálně. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 80-251-1181-4.
REED, Aaron. Learning XNA 4.0. Sebastopol,: O'REILLY, 2011. ISBN 978-1-449-39462-2.
PETZOLD, Charles. Programming Windows Phone 7. Redmond: Microsoft Press, 2010. ISBN 978-0-7356-4335-2.
Seznam doporučené literatury
NAGEL, CH. et al. C\# 2008. Programujeme profesionálně. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 80-251-1181-4.
REED, Aaron. Learning XNA 4.0. Sebastopol,: O'REILLY, 2011. ISBN 978-1-449-39462-2.
PETZOLD, Charles. Programming Windows Phone 7. Redmond: Microsoft Press, 2010. ISBN 978-0-7356-4335-2.
Přílohy volně vložené
CD se zdrojovými kódy aplikace
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student reagoval na připomínky uvedené v posudcích vedoucího a oponenta bakalářské práce, zodpověděl dotazy členů komise.