Bakalářská práce se zabývá využitím responzivního web designu v e-commerce aplikacích. Teoretická část práce je věnována pojmu responzivní web design a jeho využití při návrhu a implementaci webové aplikace. Dále pak již samotnému využití a přínosu v e-commerce sféře, konkrétněji v elektronickém obchodě. Praktická část práce je věnována návrhu a implementaci ukázkového responzivního řešení, sloužícího jako statická šablona pro elektronický obchod.
Anotace v angličtině
This thesis analyses use of responsive web design in e-commerce. Theoretical part is given to term of responsive web design and his use by design and implementation of web application. Then already use and his benefits in e-commerce sphere, specifically in electronic business. Practical part is given to design and implementation of responsive solution, serving as static template for electronic business.
Klíčová slova
E-commerce, elektronický obchod, responzivní web design, HTML, CSS, Media Queries
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, electronic businnes, responsive web design, HTML, CSS, Media Queries
Rozsah průvodní práce
52 s., 3 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím responzivního web designu v e-commerce aplikacích. Teoretická část práce je věnována pojmu responzivní web design a jeho využití při návrhu a implementaci webové aplikace. Dále pak již samotnému využití a přínosu v e-commerce sféře, konkrétněji v elektronickém obchodě. Praktická část práce je věnována návrhu a implementaci ukázkového responzivního řešení, sloužícího jako statická šablona pro elektronický obchod.
Anotace v angličtině
This thesis analyses use of responsive web design in e-commerce. Theoretical part is given to term of responsive web design and his use by design and implementation of web application. Then already use and his benefits in e-commerce sphere, specifically in electronic business. Practical part is given to design and implementation of responsive solution, serving as static template for electronic business.
Klíčová slova
E-commerce, elektronický obchod, responzivní web design, HTML, CSS, Media Queries
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, electronic businnes, responsive web design, HTML, CSS, Media Queries
Zásady pro vypracování
Práce se zabývá definicí pojmu responzivní web design a jeho využití v e-commerce aplikacích. Na příkladu vlastního e-shopu jsou navrženy stránky využívající tuto technologii.
Definice pojmu responzivní web design
Princip použití responzibilního webdesignu při návrhu internetových aplikací
Využití responzibilního webdesignu v e-commerce aplikacích
Návrh a implementace ukázkového řešení
Zásady pro vypracování
Práce se zabývá definicí pojmu responzivní web design a jeho využití v e-commerce aplikacích. Na příkladu vlastního e-shopu jsou navrženy stránky využívající tuto technologii.
Definice pojmu responzivní web design
Princip použití responzibilního webdesignu při návrhu internetových aplikací
Využití responzibilního webdesignu v e-commerce aplikacích
Návrh a implementace ukázkového řešení
Seznam doporučené literatury
[1] CEDERHOLM, Dan. Flexibilní webdesign.1.Vydání. Computer press, 2006. 232 stran
ISBN 9788025110188
[2] FRAIN, Ben. Responsive web design HTML 5 and CSS . Packt Publishing, 2012.
324 stran. ISBN 9350237881 (anglicky)
[3] HOGAN, Brian. HTML 5 a CSS 3. Výukový kurz webového vývojáře. CPress, 2011.
272 stran. ISBN 9788025135761
[4] PEACOCK, Michael. Programujeme vlastní e-shop - v PHP . Computer press, 2011.
336 stran. ISBN 9788025131817
Seznam doporučené literatury
[1] CEDERHOLM, Dan. Flexibilní webdesign.1.Vydání. Computer press, 2006. 232 stran
ISBN 9788025110188
[2] FRAIN, Ben. Responsive web design HTML 5 and CSS . Packt Publishing, 2012.
324 stran. ISBN 9350237881 (anglicky)
[3] HOGAN, Brian. HTML 5 a CSS 3. Výukový kurz webového vývojáře. CPress, 2011.
272 stran. ISBN 9788025135761
[4] PEACOCK, Michael. Programujeme vlastní e-shop - v PHP . Computer press, 2011.
336 stran. ISBN 9788025131817