Bakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce".
Anotace v angličtině
The thesis is focused on current trends in the development of e-commerce. First,I focus on the basic concepts of e-commerce, especially the definitions e-commerce, e-business and e-shop. Another part of the thesis is focused on the actual trends of electronic commerce, including the phenomena of social shopping and mobile commerce,which occurred with the development of so called "smartphone". Equally well-known trends in internet shop are discount portal sande - commerce focused on one product. With an area of e-commerce is closely related to internet marketing. The thesis mentiones trends of Internet advertising and explains how they work. The practical part of the thesisis the creation of electronic documents for the course E-commerce entitled "New trends in e-commerce".
Klíčová slova
e-komerce, e-byznys, m-komerce, elektronický obchod, sociální nakupování, responzivní web design, internetový marketing
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, e-business, m-commerce, electronic shop, social shopping, responsive web design, internet marketing
Rozsah průvodní práce
48 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce".
Anotace v angličtině
The thesis is focused on current trends in the development of e-commerce. First,I focus on the basic concepts of e-commerce, especially the definitions e-commerce, e-business and e-shop. Another part of the thesis is focused on the actual trends of electronic commerce, including the phenomena of social shopping and mobile commerce,which occurred with the development of so called "smartphone". Equally well-known trends in internet shop are discount portal sande - commerce focused on one product. With an area of e-commerce is closely related to internet marketing. The thesis mentiones trends of Internet advertising and explains how they work. The practical part of the thesisis the creation of electronic documents for the course E-commerce entitled "New trends in e-commerce".
Klíčová slova
e-komerce, e-byznys, m-komerce, elektronický obchod, sociální nakupování, responzivní web design, internetový marketing
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, e-business, m-commerce, electronic shop, social shopping, responsive web design, internet marketing
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se zabývá perspektivami rozvoje e-commerce aplikací se zaměřením na integraci nových distribučních kanálů a podporu m-commerce. Výstupem práce jsou ucelené podklady pro část e-kurzu Elektronický obchod.
1. Definice základních pojmů e-commerce.
2. Současný trend e-commerce aplikací.
3. Příprava podkladů pro elektronický kurz předmětu Elektronický obchod.
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se zabývá perspektivami rozvoje e-commerce aplikací se zaměřením na integraci nových distribučních kanálů a podporu m-commerce. Výstupem práce jsou ucelené podklady pro část e-kurzu Elektronický obchod.
1. Definice základních pojmů e-commerce.
2. Současný trend e-commerce aplikací.
3. Příprava podkladů pro elektronický kurz předmětu Elektronický obchod.
Seznam doporučené literatury
[1] CHAFFEY, D. E-business and e-commerce management: strategy, implementation, and practice. 2nd ed. New York: FT Prentice Hall, 2004, xxvi, 589 p. ISBN 02-736-8378-0.
[2] DONÁT, J. E-Business pro manažery. Praha: Grada, 2000, 84 s. ISBN 80-247-9001-7.
[3] DVOŘÁK, J. Elektronický obchod. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc., 2002. ISBN 80-214-2236-X.
Seznam doporučené literatury
[1] CHAFFEY, D. E-business and e-commerce management: strategy, implementation, and practice. 2nd ed. New York: FT Prentice Hall, 2004, xxvi, 589 p. ISBN 02-736-8378-0.
[2] DONÁT, J. E-Business pro manažery. Praha: Grada, 2000, 84 s. ISBN 80-247-9001-7.
[3] DVOŘÁK, J. Elektronický obchod. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc., 2002. ISBN 80-214-2236-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi obsah své bakalářské práce na téma Nové trendy e-commerce. Komise položila otázky: Proč práce neobsahuje G2B? Co je G2B? Studentka reagovala pohotově.