Práce popisuje základní principy a význam vnitrofiremní komunikace. Cílem práce je analýza stávající interní komunikace a sdílení dat ve vybrané firmě včetně jejího praktického využití. Na jejím základě jsou odhaleny komunikační bariéry a podány návrhy na jejich zlepšení.
Anotace v angličtině
The report describes the basic principles and importance of internal communication. The aim is to analyze the existing internal communication and sharing of data in a particular company, including its practical use. Based on that communication there are detected barriers and suggested options for improvement.
Klíčová slova
Komunikace, interní komunikace, sdílení dat ve firmě, firma, komunikační mix, analýza
Klíčová slova v angličtině
Communication, internal communication, company data sharing, company, communication mix, analysis
Rozsah průvodní práce
50 s. (9 075 slov)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce popisuje základní principy a význam vnitrofiremní komunikace. Cílem práce je analýza stávající interní komunikace a sdílení dat ve vybrané firmě včetně jejího praktického využití. Na jejím základě jsou odhaleny komunikační bariéry a podány návrhy na jejich zlepšení.
Anotace v angličtině
The report describes the basic principles and importance of internal communication. The aim is to analyze the existing internal communication and sharing of data in a particular company, including its practical use. Based on that communication there are detected barriers and suggested options for improvement.
Klíčová slova
Komunikace, interní komunikace, sdílení dat ve firmě, firma, komunikační mix, analýza
Klíčová slova v angličtině
Communication, internal communication, company data sharing, company, communication mix, analysis
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce mapuje způsob předávání informací a sdílení dat ve vybrané firmě a navrhuje optimální způsob integrace dat a pravidla pro interní komunikaci.
Definice vnitropodnikové komunikace
Analýza současného stavu vnitrofiremní komunikace a sdílení dat
Identifikace komunikačních bariér
Návrh sdílení podnikových dat a pravidel pro interní komunikaci
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce mapuje způsob předávání informací a sdílení dat ve vybrané firmě a navrhuje optimální způsob integrace dat a pravidla pro interní komunikaci.
Definice vnitropodnikové komunikace
Analýza současného stavu vnitrofiremní komunikace a sdílení dat
Identifikace komunikačních bariér
Návrh sdílení podnikových dat a pravidel pro interní komunikaci
Seznam doporučené literatury
[1] GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2615-1.
[2] HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
[3] JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada, c2004, 128 s. ISBN 9788024707815.
[4] KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Strategické řízení firemních informací: teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2003, xiv, 187 s. ISBN 80-717-9730-8.
Seznam doporučené literatury
[1] GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2615-1.
[2] HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
[3] JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada, c2004, 128 s. ISBN 9788024707815.
[4] KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Strategické řízení firemních informací: teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2003, xiv, 187 s. ISBN 80-717-9730-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s tématem své bakalářské práce. Komise položila otázky:
Jakou váhu mají Vaše návrhy, v práci nemáte žádné analýzy. Kde máte v bakalářské práci změřenou kvalitu procesu? Jak Vaše práce souvisí s oborem studia, se studijním programem? Ve vývojovém diagramu máte uhrazení zboží - jak diagram postupuje, když není zboží zaplacené? Co považujete za přínos Vaší práce?