Cílem práce je vytvořit krátké propagační video pro Fakultu ekonomicko-správní ve formě virálu.
Práce seznamuje s pojmy marketing, marketing školy, propagace, virální marketing. Dále je popsána teorie tvorby videa. V praktické části je analyzováno stávající prostředí Fakulty ekonomicko-správní z pohledu propagace a vyhodnocen účelový průzkum prováděný mezi definovanými cílovými skupinami. Výsledky jsou užity pro tvorbu videa.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a short promotional video in a viral form for the Faculty of Economics and Administration.
The thesis introduces concepts of marketing, school marketing, promotion, viral marketing. The theory of video creation is described subsequently. The practical part consists of the current promotional environment of the Faculty of Economics and Administration analysis and a special-purpose survey conducted among the defined target groups. The results are used for a video creation.
Klíčová slova
dotazníkové šetření, marketing, marketing školy, propagace, video, virální marketing
Klíčová slova v angličtině
questionnaire examination, marketing, school marketing, promotion, video, viral marketing
Rozsah průvodní práce
30 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je vytvořit krátké propagační video pro Fakultu ekonomicko-správní ve formě virálu.
Práce seznamuje s pojmy marketing, marketing školy, propagace, virální marketing. Dále je popsána teorie tvorby videa. V praktické části je analyzováno stávající prostředí Fakulty ekonomicko-správní z pohledu propagace a vyhodnocen účelový průzkum prováděný mezi definovanými cílovými skupinami. Výsledky jsou užity pro tvorbu videa.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a short promotional video in a viral form for the Faculty of Economics and Administration.
The thesis introduces concepts of marketing, school marketing, promotion, viral marketing. The theory of video creation is described subsequently. The practical part consists of the current promotional environment of the Faculty of Economics and Administration analysis and a special-purpose survey conducted among the defined target groups. The results are used for a video creation.
Klíčová slova
dotazníkové šetření, marketing, marketing školy, propagace, video, virální marketing
Klíčová slova v angličtině
questionnaire examination, marketing, school marketing, promotion, video, viral marketing
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit krátké propagační video ve formě virálu na základě výsledků účelového průzkumu, popisu stávajícího prostředí FES z pohledu propagace, stanoveného cíle, definice cílové skupiny a výběru vhodné technologie.
Zásady:
- Marketing a propagace.
- Technologie využívané v propagaci.
- Prostředí FES.
- Dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení.
- Propagační video.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit krátké propagační video ve formě virálu na základě výsledků účelového průzkumu, popisu stávajícího prostředí FES z pohledu propagace, stanoveného cíle, definice cílové skupiny a výběru vhodné technologie.
Zásady:
- Marketing a propagace.
- Technologie využívané v propagaci.
- Prostředí FES.
- Dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení.
- Propagační video.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb. 1. vyd. Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0
JURÁŠKOVÁ, O., HORŇÁK, P., K., Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7
KOTLER, P., KELLER, K., Marketing management. 12. vyd. Grada Publishing, 2007, s. 788. ISBN 978-80-247-1359-5
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J., Reklama - Jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7
Zdroje na internetu
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb. 1. vyd. Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0
JURÁŠKOVÁ, O., HORŇÁK, P., K., Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7
KOTLER, P., KELLER, K., Marketing management. 12. vyd. Grada Publishing, 2007, s. 788. ISBN 978-80-247-1359-5
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J., Reklama - Jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7
Zdroje na internetu
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce bylo na základě výsledků účelového průzkumu vytvořit propagační video ve formě virálu pro fakultu ekonomicko-správní, které by mohlo přispět k rozšíření povědomí a zvýšení zájmu žáků středních škol o studium na této fakultě. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené komisí: