Diplomová práce "Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta" obsahuje rozsáhlé informace o odměňování a motivování. V první části jsou obsaženy základní pojmy z oblasti vedení lidí a řízení lidských zdrojů a personální činnosti jako celku. V druhé části se autorka věnuje motivačním teoriím, faktorům motivace a samozřejmě také druhům motivace a demotivaci, jejíž odstranění je základem pro správné motivování pracovníků. Třetí část se zaměřuje na odměňování, které je jednou z možností motivace a na podrobné rozebrání druhů motivace pro určité pracovníky. Čtvrtá část obsahuje důležité trendy v této oblasti. Pátá kapitola je věnována charakteristice motivování a odměňování v konkrétní firmě a poslední kapitola se věnuje zhodnocení a doporučení pro konkrétní firmu.
Anotace v angličtině
The thesis "Motivating and remuneration in the company Ferda, Czech advertising post" contains extensive information on remuneration and motivation. The first part contains the basic concepts leadership and management of human resources and HR activities as a whole. The second part the author deals motivational theories, factors of motivation and of course kinds of motivation and demotivation, whose removal is basis of well-motivated workers. The third part is focused on remuneration, which is one of the options on the motivation and detailed characterization kinds of motivation for some workers. The fourth part contains important trends in this area. The fifth part is devoted to the characteristics motivation and remuneration in the specific company and the last part is devoted to evaluation and recommendations for a company.
Klíčová slova
Motivace, teorie motivace, odměňování, demotivace, Multi-level Marketing
Klíčová slova v angličtině
Motivation, theory of motivation, remuneration, demotivation, multi-level.
Rozsah průvodní práce
120 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce "Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta" obsahuje rozsáhlé informace o odměňování a motivování. V první části jsou obsaženy základní pojmy z oblasti vedení lidí a řízení lidských zdrojů a personální činnosti jako celku. V druhé části se autorka věnuje motivačním teoriím, faktorům motivace a samozřejmě také druhům motivace a demotivaci, jejíž odstranění je základem pro správné motivování pracovníků. Třetí část se zaměřuje na odměňování, které je jednou z možností motivace a na podrobné rozebrání druhů motivace pro určité pracovníky. Čtvrtá část obsahuje důležité trendy v této oblasti. Pátá kapitola je věnována charakteristice motivování a odměňování v konkrétní firmě a poslední kapitola se věnuje zhodnocení a doporučení pro konkrétní firmu.
Anotace v angličtině
The thesis "Motivating and remuneration in the company Ferda, Czech advertising post" contains extensive information on remuneration and motivation. The first part contains the basic concepts leadership and management of human resources and HR activities as a whole. The second part the author deals motivational theories, factors of motivation and of course kinds of motivation and demotivation, whose removal is basis of well-motivated workers. The third part is focused on remuneration, which is one of the options on the motivation and detailed characterization kinds of motivation for some workers. The fourth part contains important trends in this area. The fifth part is devoted to the characteristics motivation and remuneration in the specific company and the last part is devoted to evaluation and recommendations for a company.
Klíčová slova
Motivace, teorie motivace, odměňování, demotivace, Multi-level Marketing
Klíčová slova v angličtině
Motivation, theory of motivation, remuneration, demotivation, multi-level.
Zásady pro vypracování
Diplomová práce bude zaměřena na analýzu motivování a odměňování pracovníku ve vybraném podniku s cílem vymezit nedostatky a návrh na zlepšení.
Zásady:
- Vedení pracovníků - obecné pojetí.
- Motivování a nové trendy v této oblasti.
- Odměňování a nové trendy v odměňování.
- Představení firmy Ferda, česká reklamní pošta.
- Motivování a odměňování v analyzované firmě.
- Problémy se zaměstnanci v oblasti odměňování a motivování.
- Zhodnocení analyzované oblasti ve vybraném podniku a doporučení pro zlepšení motivace.
- Formulace závěru.
Zásady pro vypracování
Diplomová práce bude zaměřena na analýzu motivování a odměňování pracovníku ve vybraném podniku s cílem vymezit nedostatky a návrh na zlepšení.
Zásady:
- Vedení pracovníků - obecné pojetí.
- Motivování a nové trendy v této oblasti.
- Odměňování a nové trendy v odměňování.
- Představení firmy Ferda, česká reklamní pošta.
- Motivování a odměňování v analyzované firmě.
- Problémy se zaměstnanci v oblasti odměňování a motivování.
- Zhodnocení analyzované oblasti ve vybraném podniku a doporučení pro zlepšení motivace.
- Formulace závěru.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada, 2009, 442 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2890-2.
HAVELKOVÁ, B. Rovnost v odměňování žen a mužů. 2007. vyd. Praha: Auditorium, 2007.
CHAMBERS, G. Reflections on motivation. London, 2001.
KOCOUREK, J. Mzda, plat a jiné formy odměňování za práci v ČR. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Olomouc: ANAG, 2003, 655 s. ISBN 80-726-3164-0.
KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 2. přepr. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2003, 248 s. ISBN 80-247-0602-4.
NIERMEYER, R. Jak motivovat sebe a své spolupracovníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 109 s. ISBN 80-247-1223-7.
USHIODA, E. The role of motivation. Dublin: Authentik, 1996. ISBN 18-717-3023-6.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada, 2009, 442 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2890-2.
HAVELKOVÁ, B. Rovnost v odměňování žen a mužů. 2007. vyd. Praha: Auditorium, 2007.
CHAMBERS, G. Reflections on motivation. London, 2001.
KOCOUREK, J. Mzda, plat a jiné formy odměňování za práci v ČR. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Olomouc: ANAG, 2003, 655 s. ISBN 80-726-3164-0.
KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 2. přepr. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2003, 248 s. ISBN 80-247-0602-4.
NIERMEYER, R. Jak motivovat sebe a své spolupracovníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 109 s. ISBN 80-247-1223-7.
USHIODA, E. The role of motivation. Dublin: Authentik, 1996. ISBN 18-717-3023-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza motivování a odměňování pracovníků ve vybraném podniku s cílem vymezit nedostatky a návrh na zlepšení. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Autorka by se v rámci rozpravy měla vyjádřit k postupným manažerským funkcím u sledované společnosti.
2. Budou navrhované doporučení aplikovány?
3. Uvažuje diplomantka o etice v motivaci a stimulaci?