Tato diplomová práce se zabývá interním vzděláváním zaměstnanců společnosti Holcim (Česko) a.s., s názvem Holcim Management Academy a následné efektivitě tohoto vzdělávání.
V práci budou nejdříve rozebrány teoretické pojmy a přístupy ke vzdělávání, následně představena společnost Holcim (Česko) a.s. a jednotlivé části interního vzdělávání, které je ve společnosti dosti propracované, zároveň vyhodnocení přínosu těchto kurzů pro zaměstnance.
Závěrem budou zhodnocena jednotlivá zjištění a navržena doporučení, která by pro společnost mohla být přínosná pro zlepšení jejího specifického vzdělávání.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with the internal training of employees of the company Holcim (Czech) PLC, with the name Holcim Management Academy and subsequent effectiveness of this training.
At the first time I´m going to discuss a theoretical concepts and approaches to learning at my work. Then I´m going to introduce the company Holcim (Czech) PLC and each part of internal training which is at a fairly sophisticated and I am going to evaluate the benefits of these courses for employees at the same time.
At the end I am going to evaluate various findings and suggest recommendations that could be beneficial for the improvement of specific training at the company.
Tato diplomová práce se zabývá interním vzděláváním zaměstnanců společnosti Holcim (Česko) a.s., s názvem Holcim Management Academy a následné efektivitě tohoto vzdělávání.
V práci budou nejdříve rozebrány teoretické pojmy a přístupy ke vzdělávání, následně představena společnost Holcim (Česko) a.s. a jednotlivé části interního vzdělávání, které je ve společnosti dosti propracované, zároveň vyhodnocení přínosu těchto kurzů pro zaměstnance.
Závěrem budou zhodnocena jednotlivá zjištění a navržena doporučení, která by pro společnost mohla být přínosná pro zlepšení jejího specifického vzdělávání.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with the internal training of employees of the company Holcim (Czech) PLC, with the name Holcim Management Academy and subsequent effectiveness of this training.
At the first time I´m going to discuss a theoretical concepts and approaches to learning at my work. Then I´m going to introduce the company Holcim (Czech) PLC and each part of internal training which is at a fairly sophisticated and I am going to evaluate the benefits of these courses for employees at the same time.
At the end I am going to evaluate various findings and suggest recommendations that could be beneficial for the improvement of specific training at the company.
Cílem práce je analýza vzdělávání ve vybrané společnosti a na jejím základě tvorba možných zlepšení současného stavu
Zásady:
- Základní pojmy.
- Možnosti a metody vzdělávání.
- Představení vybrané společnosti.
- Analýza vzdělávání ve vybrané společnosti.
- Formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza vzdělávání ve vybrané společnosti a na jejím základě tvorba možných zlepšení současného stavu
Zásady:
- Základní pojmy.
- Možnosti a metody vzdělávání.
- Představení vybrané společnosti.
- Analýza vzdělávání ve vybrané společnosti.
- Formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Armstrong´s handbook of human ressource management practice. Vyd. 11. London: Kogan Page, 2009. 1062 s. ISBN 978-0-7494_5242-1.
BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání: Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. Vyd 1. Praha: Grada, 2010. 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. Vyd. 5. Praha: Grada, 2010. 113 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
STÝBLO, J. Management současný a budoucí. Vyd. 1. Praha: Professional Publishing, 2008. 186 s. ISBN 978-80-86946-67-2.
VEBER, J. Management základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Vyd. 2. Praha: Management Press, 2009. 734 s. ISBN 978-80-7261-200-0.
VODÁK, J. KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2. vyd. Praha: Grada, 2011. 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Armstrong´s handbook of human ressource management practice. Vyd. 11. London: Kogan Page, 2009. 1062 s. ISBN 978-0-7494_5242-1.
BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání: Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. Vyd 1. Praha: Grada, 2010. 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. Vyd. 5. Praha: Grada, 2010. 113 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
STÝBLO, J. Management současný a budoucí. Vyd. 1. Praha: Professional Publishing, 2008. 186 s. ISBN 978-80-86946-67-2.
VEBER, J. Management základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Vyd. 2. Praha: Management Press, 2009. 734 s. ISBN 978-80-7261-200-0.
VODÁK, J. KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2. vyd. Praha: Grada, 2011. 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza vzdělávání ve vybrané společnosti a na jejím základě tvorba možných zlepšení současného stavu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. V rámci rozpravy by autorka měla uvést svůj názor na možnosti financování vzdělávání pracovníků Holcim (Česko) z ESF v současném rozpočtovém období.
2. Proč ve zpracované analýze jsou uvedeny údaje o některých školeních z let 2011, 2012 a neobsahují údaje za rok 2013?
3. Jakým způsobem lze podporovat interní trenéry ve společnosti?
4. Jsou ve společnosti další oblasti pro rozšíření Holcim Management Academy?