Předmětem této práce je externí analýza firmy PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s.r.o., která je zaměřena na spokojenost zákazníka a porovnání zkoumané firmy s konkurencí. Analýza spokojenosti zákazníka je zjišťována prostřednictvím telefonního a elektronického dotazování. Analýza konkurence je řešena pomocí Aditivní metody.
Zkoumaná firma se zabývá prodejem plastových výrobků ve východních Čechách a podniká na základě franšízingové smlouvy s firmou RI-OKNA a. s.
Práce obsahuje teoretickou část vysvětlující základní problematiky analýzy konkurence a spokojenosti zákazníka, které jsou v praktické části aplikovány na zkoumanou firmu.
Annotation in English
The objective of this work is an external analysis of the company PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s. r. o., which is focused on customer satisfaction and comparison of selected company with the competition. Analysis of customer satisfaction is done through telephone and electronic surveys. Competition analysis is solved using additive method.
Investigated company sells plastic products in Eastern Bohemia and business through franchising agreements with the company as RI-OKNA a.s.
The work includes theoretical part explaining the problems of competitor analysis and customer satisfaction. Lesson learned in the first part are than applied in the practical part on the examined company.
Předmětem této práce je externí analýza firmy PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s.r.o., která je zaměřena na spokojenost zákazníka a porovnání zkoumané firmy s konkurencí. Analýza spokojenosti zákazníka je zjišťována prostřednictvím telefonního a elektronického dotazování. Analýza konkurence je řešena pomocí Aditivní metody.
Zkoumaná firma se zabývá prodejem plastových výrobků ve východních Čechách a podniká na základě franšízingové smlouvy s firmou RI-OKNA a. s.
Práce obsahuje teoretickou část vysvětlující základní problematiky analýzy konkurence a spokojenosti zákazníka, které jsou v praktické části aplikovány na zkoumanou firmu.
Annotation in English
The objective of this work is an external analysis of the company PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s. r. o., which is focused on customer satisfaction and comparison of selected company with the competition. Analysis of customer satisfaction is done through telephone and electronic surveys. Competition analysis is solved using additive method.
Investigated company sells plastic products in Eastern Bohemia and business through franchising agreements with the company as RI-OKNA a.s.
The work includes theoretical part explaining the problems of competitor analysis and customer satisfaction. Lesson learned in the first part are than applied in the practical part on the examined company.
Cílem práce je externí analýza zvolené organizace a návrh strategického přístupu dle zkoumaných poznatků.
Zásady:
- Analýza zákazníka.
- Analýza konkurence.
- Návrh strategického přístupu.
- Externí analýza.
- Shrnutí poznatků a doporučení.
Research Plan
Cílem práce je externí analýza zvolené organizace a návrh strategického přístupu dle zkoumaných poznatků.
Zásady:
- Analýza zákazníka.
- Analýza konkurence.
- Návrh strategického přístupu.
- Externí analýza.
- Shrnutí poznatků a doporučení.
Recommended resources
JOBBER, D. Management prodeje: prodejní techniky, komunikace se zákazníkem, jak zorganizovat obchodní zástupce, jak motivovat prodejní tým, merchandising. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, xvi, 431 s. ISBN 80-722-6533-4.
KAWASAKI, G. Okouzlení: umění proměny srdcí, myšlení a jednání. Praha: Pragma, 2011, 219 s. ISBN 978-80-7349-290-8.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
PALMER, A. Introduction to marketing: theory and practice. New York: Oxford University Press, c2004, xxiv, 645 p. ISBN 01-992-6627-1.
PORTER, M. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů.
Praha: Victoria Publishing, 1994, xv, 403 s. ISBN 80-856-0511-2.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
Recommended resources
JOBBER, D. Management prodeje: prodejní techniky, komunikace se zákazníkem, jak zorganizovat obchodní zástupce, jak motivovat prodejní tým, merchandising. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, xvi, 431 s. ISBN 80-722-6533-4.
KAWASAKI, G. Okouzlení: umění proměny srdcí, myšlení a jednání. Praha: Pragma, 2011, 219 s. ISBN 978-80-7349-290-8.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
PALMER, A. Introduction to marketing: theory and practice. New York: Oxford University Press, c2004, xxiv, 645 p. ISBN 01-992-6627-1.
PORTER, M. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů.
Praha: Victoria Publishing, 1994, xv, 403 s. ISBN 80-856-0511-2.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla externí analýza zvolené organizace a návrh strategického přístupu dle zkoumaných poznatků. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. Byl seznámen majitel firmy s výsledky a návrhy diplomové práce, jaké byly jeho reakce?
2. Uveďte které faktory a jakým způsobem analyzovanou firmu ovlivňují?