Diplomová práce se zabývá problematikou CSR ve vybraném podniku. Teoretická část práce je zaměřen na vymezení významných pojmů z oblasti CSR, jejích pilířů, výhod, měření a souvislost s image firmy. Praktická část je soustředěna na charakteristiku společenské odpovědnosti ve vybraném podniku, jejího významu a následné ověření marketingovým výzkumem. Cílem práce je vymezení společensky odpovědného podnikání, charakteristika vybraného podniku, analýza jeho CSR, její zhodnocení a doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with CSR in the selected company. Theoretical part is focused on defining the important concepts in the field of CSR, its pillars, benefits, measurement and relationship with the image of company. The practical part is focused on characteristics of social responsibility in the selected company, its importance and its verification in marketing research. The goal of this work is the definition of socially responsible business, characteristics of the selected company, analysis of CSR, its evaluation and recommendations to improve it.
Corporate social responsibility, stakeholders, business ethics, philanthropy, sustainability, tripple bottom line, image.
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou CSR ve vybraném podniku. Teoretická část práce je zaměřen na vymezení významných pojmů z oblasti CSR, jejích pilířů, výhod, měření a souvislost s image firmy. Praktická část je soustředěna na charakteristiku společenské odpovědnosti ve vybraném podniku, jejího významu a následné ověření marketingovým výzkumem. Cílem práce je vymezení společensky odpovědného podnikání, charakteristika vybraného podniku, analýza jeho CSR, její zhodnocení a doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with CSR in the selected company. Theoretical part is focused on defining the important concepts in the field of CSR, its pillars, benefits, measurement and relationship with the image of company. The practical part is focused on characteristics of social responsibility in the selected company, its importance and its verification in marketing research. The goal of this work is the definition of socially responsible business, characteristics of the selected company, analysis of CSR, its evaluation and recommendations to improve it.
PAVLÍK, M. a M. BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada, 2010.
URIP, S. CSR strategies: corporate social responsibility. Wiley, 2010. ISBN 978-0-47082520-4.
VILÉM, K. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3983-0.
WERTHER, W. B. a Jr. D. CHANDLER. Strategic corporate social responsibility: Stakeholders in a Global Environment. 2. vyd. London: Sage, 2011.
ZADRAŽILOVÁ, D. Společenská odpovědnost podniků: transparentnost a etika podnikání. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-192-5.
Seznam doporučené literatury
PAVLÍK, M. a M. BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada, 2010.
URIP, S. CSR strategies: corporate social responsibility. Wiley, 2010. ISBN 978-0-47082520-4.
VILÉM, K. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3983-0.
WERTHER, W. B. a Jr. D. CHANDLER. Strategic corporate social responsibility: Stakeholders in a Global Environment. 2. vyd. London: Sage, 2011.
ZADRAŽILOVÁ, D. Společenská odpovědnost podniků: transparentnost a etika podnikání. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-192-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza a zhodnocení vlivu jednotlivých projektů CSR vybrané firmy na její image.
Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. Uvádíte, že respondenti považují za nejdůležitější CSR aktivitu, na kterou by se měla společnost ČEZ zaměřit, předcházení korupci. Jedná se o aktivitu, které se ČEZ věnuje?
2. Jako první doporučení pro společnost ČEZ uvádíte, aby věnovala více času i peněz na aktivity vedoucí ke zviditelnění soutěží o CSR. Nebylo by vhodnější, kdyby byli lidé schopni ohodnotit CSR aktivity ČEZu na základě osobní zkušenosti a je to případně možné?
3. V rámci rozpravy k DP jasně vymezta, na základě Vámi provedených analýz, jaký vliv mají CSR aktivity firmy ČEZ na její image.