Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je stručně vysvětlen proces marketingového řízení, proces marketingového výzkumu a dále se pozornost soustředí zejména na popis jednotlivých složek rozšířeného marketingového mixu služeb 7P. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v organizaci Česká abilympijská asociace, o.s. a následný návrh strategického přístupu k vybraným složkám marketingového mixu služeb.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the service marketing mix. The work is divided into two parts. In the first part is briefly explained the process of marketing management, the process of marketing research and the main focus is on the description of the individual components of the extended service marketing mix 7P. The second part is focused on the analysis of the service marketing mix in the organization Česká abilympijská asociace, o.s. and the design of a strategic approach to selected components of the service marketing mix.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, cena, komunikace, distribuce, marketing služeb
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je stručně vysvětlen proces marketingového řízení, proces marketingového výzkumu a dále se pozornost soustředí zejména na popis jednotlivých složek rozšířeného marketingového mixu služeb 7P. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v organizaci Česká abilympijská asociace, o.s. a následný návrh strategického přístupu k vybraným složkám marketingového mixu služeb.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the service marketing mix. The work is divided into two parts. In the first part is briefly explained the process of marketing management, the process of marketing research and the main focus is on the description of the individual components of the extended service marketing mix 7P. The second part is focused on the analysis of the service marketing mix in the organization Česká abilympijská asociace, o.s. and the design of a strategic approach to selected components of the service marketing mix.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, cena, komunikace, distribuce, marketing služeb
Cílem práce je analýza marketingového mixu zvolené organizace a návrh strategického přístupu k jednotlivým prvkům marketingového mixu.
Zásady:
- Situační analýza vybrané společnosti.
- Analýza marketingového mixu vybrané společnosti.
- Doporučení a návrhy na zlepšení.
- Zhodnocení, návrhy a formulace závěru.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza marketingového mixu zvolené organizace a návrh strategického přístupu k jednotlivým prvkům marketingového mixu.
Zásady:
- Situační analýza vybrané společnosti.
- Analýza marketingového mixu vybrané společnosti.
- Doporučení a návrhy na zlepšení.
- Zhodnocení, návrhy a formulace závěru.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J.: Marketing. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River: P.E. 2006. ISBN 0-13-146918-5.
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, P.: Moderní marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
VACULÍK, J. a kol.: Marketingové řízení I. 1. vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-053-8.
VACULÍK, J. a kol.: Marketingové řízení II. 1. vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-054-5.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J.: Marketing. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River: P.E. 2006. ISBN 0-13-146918-5.
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, P.: Moderní marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
VACULÍK, J. a kol.: Marketingové řízení I. 1. vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-053-8.
VACULÍK, J. a kol.: Marketingové řízení II. 1. vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-054-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza marketingového mixu občanského sdružení Česká abilympijská asociace o.s. a návrh strategického přístupu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. Autorka v rámci komunikace navrhuje využívat především neplacené formy (s. 80). Jaké další konkrétní možnosti může zkoumaná společnost využít v rámci Public relations?
2. Příloha B obsahuje dotazník ?Spokojenost klientů se službou osobní asistence?, k jakým závěrům jste dospěla na základě jeho vyplnění klienty?