Informace o kvalifikační práci Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickým a manažerským vyhodnocením prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce. Práce je zaměřena na zhodnocení situace v Pardubicích a porovnání se situací v hlavním městě Praze. V práci jsou použity k hodnocení kvalitativní i kvantitativní metody šetření. V závěru práce obsahuje doporučení na zefektivnění této aktivity.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with economic and managerial evaluation of the selling magazine "Nový prostor" as a tool for social integration of disadvantaged on the labor market. The work is focused on the assessment of the situation in Pardubice and comparison with the situation in the capital city Prague. In this work there are used the qualitative and quantitative methods of investigation. The conclusion contains recommendations to efficiency of this activity.
Klíčová slova
Sociální vyloučení, chudoba, sociální integrace, sociální rehabilitace, bezdomovectví, streetpaper, časopis Nový prostor, obecně prospěšná společnost, sociální firma
Klíčová slova v angličtině
Social exclusion, poverty, social integration, social rehabilitation, homelessness, streetpaper, magazine "Nový prostor", a non-profit society, social business
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickým a manažerským vyhodnocením prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce. Práce je zaměřena na zhodnocení situace v Pardubicích a porovnání se situací v hlavním městě Praze. V práci jsou použity k hodnocení kvalitativní i kvantitativní metody šetření. V závěru práce obsahuje doporučení na zefektivnění této aktivity.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with economic and managerial evaluation of the selling magazine "Nový prostor" as a tool for social integration of disadvantaged on the labor market. The work is focused on the assessment of the situation in Pardubice and comparison with the situation in the capital city Prague. In this work there are used the qualitative and quantitative methods of investigation. The conclusion contains recommendations to efficiency of this activity.
Klíčová slova
Sociální vyloučení, chudoba, sociální integrace, sociální rehabilitace, bezdomovectví, streetpaper, časopis Nový prostor, obecně prospěšná společnost, sociální firma
Klíčová slova v angličtině
Social exclusion, poverty, social integration, social rehabilitation, homelessness, streetpaper, magazine "Nový prostor", a non-profit society, social business
Zásady pro vypracování
Cílem práce je ekonomicky a managersky vyhodnotit sociální integraci občanů znevýhodněných na trhu práce prostřednictvím prodeje časopisu Nový prostor.
Zásady:
- Obecná charakteristika problematiky bezdomovectví a sociální integrace.
- Vývoj a současný stav prodeje časopisu Nový prostor.
- Ekonomické vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je ekonomicky a managersky vyhodnotit sociální integraci občanů znevýhodněných na trhu práce prostřednictvím prodeje časopisu Nový prostor.
Zásady:
- Obecná charakteristika problematiky bezdomovectví a sociální integrace.
- Vývoj a současný stav prodeje časopisu Nový prostor.
- Ekonomické vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace.
Seznam doporučené literatury
HINDLS, R., HRONOVÁ, S., SEGER, J. Statistika pro ekonomy. 4. vydání. Praha: Professional Publishing, 2003, 418s. ISBN 80-86419-52-5.
HRADECKÝ, I. Definice a typologie bezdomovství. 1. vydání. Praha: Pro Sdružení azylových domů vydala Naděje, 2007, 50s. ISBN 978-80-86451-13-8.
HRADECKÁ, V., HRADECKÝ, I. Bezdomovství-extrémní vyloučení.1. vydání. Praha: Naděje, 1996, 107s. ISBN 80-902-2920-4.
MAREŠ, P. Nezaměstnanost jako sociální problém. 1. vydání. Praha: Sociologické nakladatelství, 1994, 151s. ISBN 80-901424-9-4.
MAREŠ, P. Sociologie nerovnosti a chudoby. 1. vydání. Praha: Sociologické nakladatelství, 1999, 248s. ISBN 80-85850-61-3
Seznam doporučené literatury
HINDLS, R., HRONOVÁ, S., SEGER, J. Statistika pro ekonomy. 4. vydání. Praha: Professional Publishing, 2003, 418s. ISBN 80-86419-52-5.
HRADECKÝ, I. Definice a typologie bezdomovství. 1. vydání. Praha: Pro Sdružení azylových domů vydala Naděje, 2007, 50s. ISBN 978-80-86451-13-8.
HRADECKÁ, V., HRADECKÝ, I. Bezdomovství-extrémní vyloučení.1. vydání. Praha: Naděje, 1996, 107s. ISBN 80-902-2920-4.
MAREŠ, P. Nezaměstnanost jako sociální problém. 1. vydání. Praha: Sociologické nakladatelství, 1994, 151s. ISBN 80-901424-9-4.
MAREŠ, P. Sociologie nerovnosti a chudoby. 1. vydání. Praha: Sociologické nakladatelství, 1999, 248s. ISBN 80-85850-61-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název bakalářské práce: Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce
Cílem práce je obecně charakterizovat problematiku bezdomovectví a sociální integrace, popsat vývoj a současný stav prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace a vyhodnotit jej z ekonomického a managerského hlediska.
Otázky k obhajobě:
1. Jaké faktory ovlivňují reintegraci sociálně vyloučených?
2. Čím si vysvětlujete poměrně velkou fluktuaci prodejců Nového prostoru v Pardubicích?