Tato bakalářská práce je teoreticko-výzkumná a zabývá se režimovými opatřeními a edukací dětí u onemocnění epilepsie. Teoretická část obsahuje popis samotného onemocnění, jeho diagnostiku, klasifikaci, léčbu zaměřenou převážně na režimová opatření a edukaci. Výzkumná část zjišťuje míru znalostí a dodržování režimových opatření u dětí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is theoretic-analytical and it deals with lifestyle measures and education of children with epilepsy disease. Theoretical part contains description of the disease, classification, treatment targeted on lifestyle measures and education. Analytical part finding level of knowledge and observance lifestyle measures of children.
Tato bakalářská práce je teoreticko-výzkumná a zabývá se režimovými opatřeními a edukací dětí u onemocnění epilepsie. Teoretická část obsahuje popis samotného onemocnění, jeho diagnostiku, klasifikaci, léčbu zaměřenou převážně na režimová opatření a edukaci. Výzkumná část zjišťuje míru znalostí a dodržování režimových opatření u dětí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is theoretic-analytical and it deals with lifestyle measures and education of children with epilepsy disease. Theoretical part contains description of the disease, classification, treatment targeted on lifestyle measures and education. Analytical part finding level of knowledge and observance lifestyle measures of children.
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. MORÁŇ, M. Praktická epileptologie. 2. vyd. Praha: Triton, 2007. ISBN 978-80-7387-023-2.
2. FABER, J. Epilepsie a epileptózy. 1. vyd. Praha: Maxdorf, 1995. ISBN 80-85912-02-3.
3. FIALOVÁ, I. Specifika edukace dětí a žáků s epilepsií. 2. vyd. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-7315-120-0.
4. SERVÍT, Z. Nervové záchvaty a epilepsie. 2. vyd. Praha: Avicenum, 1985. ISBN 08-043-85.
Seznam doporučené literatury
1. MORÁŇ, M. Praktická epileptologie. 2. vyd. Praha: Triton, 2007. ISBN 978-80-7387-023-2.
2. FABER, J. Epilepsie a epileptózy. 1. vyd. Praha: Maxdorf, 1995. ISBN 80-85912-02-3.
3. FIALOVÁ, I. Specifika edukace dětí a žáků s epilepsií. 2. vyd. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-7315-120-0.
4. SERVÍT, Z. Nervové záchvaty a epilepsie. 2. vyd. Praha: Avicenum, 1985. ISBN 08-043-85.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Na jaké chyby v dotazníku poukázala pilotáž?
2. Můžete lépe vysvětlit distribuci, sběr a třídění dotazníků? Jak a kým byly dotazníky rozdávány, sbírány, kolik respondentů bylo osloveno a jakým způsobem, kolik odmítlo zúčastnit se dotazníkového šetření, kolik jich odevzdalo vyplněný dotazník, co jste považovala za nesprávně vyplněný dotazník?
3. Práci máte zaměřenou na edukaci - proč jste v dotazníku nezjišťovala, zda získávají respondenti informace od sestry?
4. Zjistila jste, že třetina respondentů nezná režimová opatření a čtvrtina respondentů je nedodržuje. Jak byste jako sestra toto zjištění řešila?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná.