Diplomová práce se zabývá hodnotou pro zákazníka a jejím stanovením. V teoretické části je popsán pojem hodnota pro zákazníka, její atributy a konkrétní diagnostické metody, které se využívají pro stanovení hodnoty pro zákazníka. V navazující praktické části je stanovena hodnota pro odběratele pro vybrané kategorie chemických produktů.
Anotace v angličtině
The thesis work deals with customer value and methods of its determinig. The teoretic part explains the concept of customer value, attributes of customer value and specific diagnostic methods of determinig customer value. In the following practical part is determined value for subscibers in chosen categories of chemical products.
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, model hodnoty pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, stanovení hodnoty pro zákazníka
Klíčová slova v angličtině
customer value, model of customer value, attributes of customer value, determination of customer value
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá hodnotou pro zákazníka a jejím stanovením. V teoretické části je popsán pojem hodnota pro zákazníka, její atributy a konkrétní diagnostické metody, které se využívají pro stanovení hodnoty pro zákazníka. V navazující praktické části je stanovena hodnota pro odběratele pro vybrané kategorie chemických produktů.
Anotace v angličtině
The thesis work deals with customer value and methods of its determinig. The teoretic part explains the concept of customer value, attributes of customer value and specific diagnostic methods of determinig customer value. In the following practical part is determined value for subscibers in chosen categories of chemical products.
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, model hodnoty pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, stanovení hodnoty pro zákazníka
Klíčová slova v angličtině
customer value, model of customer value, attributes of customer value, determination of customer value
Zásady pro vypracování
1. Podstata hodnoty pro zákazníka.
2. Metody měření hodnoty pro zákazníka na B2B trzích.
3. Příprava a realizace kvalitativního výzkumu měření hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů.
4. Zpracování a analýza dat z výzkumu.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Podstata hodnoty pro zákazníka.
2. Metody měření hodnoty pro zákazníka na B2B trzích.
3. Příprava a realizace kvalitativního výzkumu měření hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů.
4. Zpracování a analýza dat z výzkumu.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. BEST, R. J. Market-Based Management. třetí edice. New Jersey: Prentice Hall, 2004. ISBN 0-13-121193-5.
2. KHALIFA, Azaddin Salem. Customer value: a review of recent literature and an integrative configuratio, Management Decision. 2004, roč. 42, č. 5 s. 645-666.
3. NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2004, 335 s. ISBN 80-726-1110-0.
4. ULAGA, W., CHACOUR, S., Measuring Customer-Perceived Value in Business Markets: Prerequisite for Marketing Strategy Development and Implementation, Industrial Marketing Management, 2001, roč. 30, č. 6, s. 525-540.
5. WOODRUFF, R. B. Customer value: The next source for competitive advantage, Journal of the academy of marketing science, 1997, roč. 25, č. 2, s. 139-153.
6. Další literatura na základě literární rešerše.
Seznam doporučené literatury
1. BEST, R. J. Market-Based Management. třetí edice. New Jersey: Prentice Hall, 2004. ISBN 0-13-121193-5.
2. KHALIFA, Azaddin Salem. Customer value: a review of recent literature and an integrative configuratio, Management Decision. 2004, roč. 42, č. 5 s. 645-666.
3. NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2004, 335 s. ISBN 80-726-1110-0.
4. ULAGA, W., CHACOUR, S., Measuring Customer-Perceived Value in Business Markets: Prerequisite for Marketing Strategy Development and Implementation, Industrial Marketing Management, 2001, roč. 30, č. 6, s. 525-540.
5. WOODRUFF, R. B. Customer value: The next source for competitive advantage, Journal of the academy of marketing science, 1997, roč. 25, č. 2, s. 139-153.
6. Další literatura na základě literární rešerše.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky:
Jak byl určen počet respondentů u dané firmy a stanovena jejich struktura, aby byl výstup primárního výzkumu co nejvíce vypovídající? Jak velká byla ochota respondentů spolupracovat na primárním výzkumu? Co jsou to relativní náklady a jakým způsobem se počítají? Jakým způsobem chápali respondenti ve výzkumu "kvalitu nabízených produktů"?
Studentka otázky zodpověděla.