Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje a PR na internetu k posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány nástroje podpory prodeje a PR na internetu, a jejich využití pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část je zaměřena na výzkum využití nástrojů komunikace, podpory prodeje a PR na internetu a jejich účinnosti pro posilování vztahů se zákazníky ve farmaceutickém průmyslu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on use of sales promotion and PR tools on the Internet, which are used for strengthening customer relationship. In theoretical part are described tools of sales promotion and PR on the Internet and their use for strengthening customer relationships. In practical part is described research, which is focused on use of communication, sales promotion and PR tools on the Internet and their efficiency for strengthening customer relationships in pharmaceutical industry.
Klíčová slova
podpora prodeje, PR, farmaceutický průmysl, nástroje komunikace
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, PR, pharmaceutical industry, communication tools
Rozsah průvodní práce
127 s
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje a PR na internetu k posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány nástroje podpory prodeje a PR na internetu, a jejich využití pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část je zaměřena na výzkum využití nástrojů komunikace, podpory prodeje a PR na internetu a jejich účinnosti pro posilování vztahů se zákazníky ve farmaceutickém průmyslu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on use of sales promotion and PR tools on the Internet, which are used for strengthening customer relationship. In theoretical part are described tools of sales promotion and PR on the Internet and their use for strengthening customer relationships. In practical part is described research, which is focused on use of communication, sales promotion and PR tools on the Internet and their efficiency for strengthening customer relationships in pharmaceutical industry.
Klíčová slova
podpora prodeje, PR, farmaceutický průmysl, nástroje komunikace
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, PR, pharmaceutical industry, communication tools
Zásady pro vypracování
1. Popis nástrojů podpory prodeje na internetu využívaných pro posilování vztahů se zákazníky.
2. Popis nástrojů PR na internetu využívaných pro posilování vztahů se zákazníky.
3. Příprava a realizace výzkumu využití nástrojů podpory prodeje a PR sloužících pro posilování vztahů se zákazníky u výrobců farmaceutických přípravků.
4. Zpracování a analýza dat z výzkumu. Celkové shrnutí výsledků výzkumu.
5. Návrh nástrojů podpory prodeje a PR na internetu sloužících pro posilování vztahů se zákazníky vhodných pro farmaceutické firmy.
6. Závěr.
Zásady pro vypracování
1. Popis nástrojů podpory prodeje na internetu využívaných pro posilování vztahů se zákazníky.
2. Popis nástrojů PR na internetu využívaných pro posilování vztahů se zákazníky.
3. Příprava a realizace výzkumu využití nástrojů podpory prodeje a PR sloužících pro posilování vztahů se zákazníky u výrobců farmaceutických přípravků.
4. Zpracování a analýza dat z výzkumu. Celkové shrnutí výsledků výzkumu.
5. Návrh nástrojů podpory prodeje a PR na internetu sloužících pro posilování vztahů se zákazníky vhodných pro farmaceutické firmy.
6. Závěr.
Seznam doporučené literatury
1. BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
2. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
3. KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
4. MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
5. SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008, 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
Seznam doporučené literatury
1. BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
2. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
3. KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
4. MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
5. SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008, 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky:
Z výsledků výzkumu vyplynulo, že vztah s koncovými zákazníky nemají vybudovaný zejména distributoři léčebných a podpůrných prostředků. Domníváte se, že je to chyba i vztah distributora a spotřebitele není nutný? Jaké nástroje podpory prodej a PR na internetu byste distributorům pro budování vztahů s koncovými zákazníky doporučila? Jak mohou distributoři prosazovat produkty u koncových zákazníků pomocí internetových lékáren? Projevily dotazované firmy zájem o výsledky vašeho výzkumu? Domníváte se, že výsledky vašeho výzkumu povedou ke zlepšení současného stavu ve zkoumané oblasti u některých vašich respondentů? Zkoumala jste postoje na sedmibodové škále a používala jste aritmetický průměr. Je to vhodně zvolená míra polohy? Kterou jinou míru polohy byste volila?
Studentka otázky zodpověděla.