Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým komunikačním prostředkům, mezi které patří reklama, podpora prodeje a PR.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales support and PR.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, marketingový mix, komunikace, reklama
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing, marketing mix, communication, advertising
Rozsah průvodní práce
59 s. 14 000 zanků
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým komunikačním prostředkům, mezi které patří reklama, podpora prodeje a PR.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales support and PR.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, marketingový mix, komunikace, reklama
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing, marketing mix, communication, advertising
Zásady pro vypracování
1. Definice internetového marketingu a marketingového mixu.
2. Volba komunikačních prostředků.
3. Realizace výzkumu zaměřeného na možnosti marketingové komunikace výrobce směrem ke koncovému zákazníkovi.
4. Zhodnocení získaných dat a informací.
5. Závěr.
Zásady pro vypracování
1. Definice internetového marketingu a marketingového mixu.
2. Volba komunikačních prostředků.
3. Realizace výzkumu zaměřeného na možnosti marketingové komunikace výrobce směrem ke koncovému zákazníkovi.
4. Zhodnocení získaných dat a informací.
5. Závěr.
Seznam doporučené literatury
1. KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, xvi, 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
2. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
1. KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, xvi, 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
2. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké konkrétní nástroje z public relation a z podpory prodeje vybraný podnik využívá? Co představuje podíl na marketingových nákladech? Co představuje intenzivnější spolupráce s členy hodnotové sítě? Kdo představuje konkurenci vybranému podniku? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.