Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingové komunikace na Internetu společnosti Zenit spol. s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí moderních plastových materiálů. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagace firmy na Internetu. Práce se zabývá hledáním případných nedostatků v současném stavu marketingové komunikace na Internetu a navržením optimálních řešení, které může firma v budoucnu využít.
Anotace v angličtině
This thesis analyzes the state of marketing communication on the Internet of Zenit spol. s.r.o. which is importer and distributor of modern plastic materials. The goal of this thesis is to suggest precautions for improvement of company propagation on the Internet. Thesis deal with finding of any lack of actual status of marketing communication on the Internet and with suggesting of optimal solutions which company can use in the future.
Internet, marketing, marketing communication, marketing communication mix
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingové komunikace na Internetu společnosti Zenit spol. s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí moderních plastových materiálů. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagace firmy na Internetu. Práce se zabývá hledáním případných nedostatků v současném stavu marketingové komunikace na Internetu a navržením optimálních řešení, které může firma v budoucnu využít.
Anotace v angličtině
This thesis analyzes the state of marketing communication on the Internet of Zenit spol. s.r.o. which is importer and distributor of modern plastic materials. The goal of this thesis is to suggest precautions for improvement of company propagation on the Internet. Thesis deal with finding of any lack of actual status of marketing communication on the Internet and with suggesting of optimal solutions which company can use in the future.
Internet, marketing, marketing communication, marketing communication mix
Zásady pro vypracování
1. Sběr informací a rešerše odborné literatury.
2. Vymezení základních pojmů: marketing na Internetu, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, měření účinnosti marketingové komunikace.
3. Realizace výzkumu zaměřeného na analýzu marketingové komunikace na Internetu u vybraného podniku.
4. Zhodnocení výsledků výzkumu a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Sběr informací a rešerše odborné literatury.
2. Vymezení základních pojmů: marketing na Internetu, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, měření účinnosti marketingové komunikace.
3. Realizace výzkumu zaměřeného na analýzu marketingové komunikace na Internetu u vybraného podniku.
4. Zhodnocení výsledků výzkumu a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. Janouch, V. Internetový marketing. 1. vydání Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
2. Blažková, M. Jak využít Internet v marketingu. 1. vydání Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
3. Kotler, P.; Keller, K. L. Marketing management. 1. vydání Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
1. Janouch, V. Internetový marketing. 1. vydání Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
2. Blažková, M. Jak využít Internet v marketingu. 1. vydání Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
3. Kotler, P.; Keller, K. L. Marketing management. 1. vydání Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Byly dopady návrhů na zlepšení marketingové komunikace kvantifikovány z finančního hlediska? Byly návrhy na zlepšení marketingové komunikace projednány s analyzovaným podnikem? Jak daný podnik spolupracuje s B2B zákazníky? Jak daný podnik komunikuje se svými B2B zákazníky? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.