Tématem bakalářské práce je informovanost adolescentů o reprodukčním zdraví. V úvodu teoretické části je vymezení pojmů zdraví a dopívání. Dále je v práci zmíněno posuzování reprodukčního zdraví a metody antikoncepce. Konec teoretické části je zaměřen na pohlavně přenosné choroby.
Výzkumná část vycházela z dotazníkového šetření, kde zjišťuji míru informovanosti mladistvých o problematice reprodukce.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is the information level of adolescents about the reproductory health. The theoretical part is dealing with basic terms as health or maturity as well as reproducoty help and cotraception methods. The end of the theoretical part focuses to the sexually transmitted diseases.
The empirical part comes out from the questionnaire survey where I thave tested the rate of information of youth about the topic of reproduction.
The empirical part comes out from the questionnaire survey where I have tested the rate of information of youth about the topic of reproduction.
Tématem bakalářské práce je informovanost adolescentů o reprodukčním zdraví. V úvodu teoretické části je vymezení pojmů zdraví a dopívání. Dále je v práci zmíněno posuzování reprodukčního zdraví a metody antikoncepce. Konec teoretické části je zaměřen na pohlavně přenosné choroby.
Výzkumná část vycházela z dotazníkového šetření, kde zjišťuji míru informovanosti mladistvých o problematice reprodukce.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is the information level of adolescents about the reproductory health. The theoretical part is dealing with basic terms as health or maturity as well as reproducoty help and cotraception methods. The end of the theoretical part focuses to the sexually transmitted diseases.
The empirical part comes out from the questionnaire survey where I thave tested the rate of information of youth about the topic of reproduction.
The empirical part comes out from the questionnaire survey where I have tested the rate of information of youth about the topic of reproduction.
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. FAIT, T. Antikoncepce: průvodce ošetrujícího lékaře. 1. vyd. Praha: Maxdorf, 2008. ISBN 978-80-7345-172-1.
2. JANOŠOVÁ, P. Dívčí a chlapecká identita vývoj a úskalí. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2284-9.
3. MACHOVÁ, J.; HAMANOVÁ, J. Reprodukční zdraví v dospívání. Praha: Almanach labyrint, 2003. ISBN 80-86022-94-3.
4. MAŠATA, J.; JEDLIČKOVÁ, A. a kol. Infekce v gynekologii. Praha: Maxdorf, 2006. ISBN 80-7345-107-7.
5. URBANOVÁ, E. a kol. Reprodukčné a sexuálne zdravie ženy v dimenziách ošetrovatel'stva a porôdnej asistencie. 1. vyd. Martin: Osveta, 2010. ISBN 978-80-8063-343-1.
Seznam doporučené literatury
1. FAIT, T. Antikoncepce: průvodce ošetrujícího lékaře. 1. vyd. Praha: Maxdorf, 2008. ISBN 978-80-7345-172-1.
2. JANOŠOVÁ, P. Dívčí a chlapecká identita vývoj a úskalí. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2284-9.
3. MACHOVÁ, J.; HAMANOVÁ, J. Reprodukční zdraví v dospívání. Praha: Almanach labyrint, 2003. ISBN 80-86022-94-3.
4. MAŠATA, J.; JEDLIČKOVÁ, A. a kol. Infekce v gynekologii. Praha: Maxdorf, 2006. ISBN 80-7345-107-7.
5. URBANOVÁ, E. a kol. Reprodukčné a sexuálne zdravie ženy v dimenziách ošetrovatel'stva a porôdnej asistencie. 1. vyd. Martin: Osveta, 2010. ISBN 978-80-8063-343-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: dobře
Hodnocení oponenta: nevyhověl
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Dotazníky jste rozdávala sama? Setkala jste se s ochotou respondentů při vyplňování?
2. Ve kterých předmětech jste výzkum prováděla?