Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising at Vodňanská drůbež company.
Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising at Vodňanská drůbež company.
1. Reklama jako součást marketingové komunikace.
2. Druhy reklamy z hlediska komunikačních kanálů.
3. Příprava a realizace výzkumu zaměřeného na porovnání online a offline reklamy ve vybrané firmě.
4. Shrnutí výsledků výzkumu a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Reklama jako součást marketingové komunikace.
2. Druhy reklamy z hlediska komunikačních kanálů.
3. Příprava a realizace výzkumu zaměřeného na porovnání online a offline reklamy ve vybrané firmě.
4. Shrnutí výsledků výzkumu a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-245-1520-5.
2. KOTLER, Philip a MIKEŠ Jiří. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-1545-2.
3. PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
4. HÁLEK, Vítězslav a KRUPKA Vladimír. Marketing XXL [online]. [cit. 2013-12-11]. ISBN 978-80-89364-34-3. Dostupné z: http://www.halek.org/knihy/.
5. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
1. HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-245-1520-5.
2. KOTLER, Philip a MIKEŠ Jiří. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-1545-2.
3. PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
4. HÁLEK, Vítězslav a KRUPKA Vladimír. Marketing XXL [online]. [cit. 2013-12-11]. ISBN 978-80-89364-34-3. Dostupné z: http://www.halek.org/knihy/.
5. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Přírůstek prodejů 16% v roce 2014 přisuzujete pouze reklamě. Je to v pořádku? Jakým způsobem jste hodnotila vliv reklamy, když ve sledovaném období byl prodej určitě ovlivňován nejen reklamou, ale také dalšími interními a externími faktory? Co znamená "vliv grilovací sezóny"? Je to vhodně identifikovaný faktor v závěru práce? Během obhajoby byla rovněž diskutována formální stránka použitých tabulek a grafů. Dále byl diskutován informační obsah hodnot v součtovém řádku v tabulce, ve které byly zhodnoceny náklady na použitou reklamu v podniku.