Tato práce se věnuje problematice realizací převodníků pro vyšší kmitočty. Dále je řešena implementace k desce Altera Sockit pomocí konektoru HSMC.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is devoted to the realization convertors for higher frequency. Furtheremore, is dealing with implementation to board Altera Sockit through HSMC connentor.
Tato práce se věnuje problematice realizací převodníků pro vyšší kmitočty. Dále je řešena implementace k desce Altera Sockit pomocí konektoru HSMC.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is devoted to the realization convertors for higher frequency. Furtheremore, is dealing with implementation to board Altera Sockit through HSMC connentor.
Navrhněte a připravte podklady pro výrobu rozšiřující desky ADC a DAC pro kit Altera SoC (system on chip) s parametry: vzorkovací rychlost alespoň 500 MSPS a rozlišení 12 bitů, 2 kanály (např. ADS54T02 a DAC3482, případně zvažte i realizovatelnost rozhraní JESD204(B)), kmitočtový rozsah přizpůsobovacích obvodů 1-250MHz (-3dB), AC vazba. K propojení s kitem využijte LVDS páry na konektoru HSMC. Jako analogové konektory použijte typ SMA. Respektujte zásady pro návrh rychlých číslicových obvodů. Doporučuje se na DPS umístit i vlastní generátor taktovacího signálu včetně reference a jeho zavedení do kitu.
Zásady pro vypracování
Navrhněte a připravte podklady pro výrobu rozšiřující desky ADC a DAC pro kit Altera SoC (system on chip) s parametry: vzorkovací rychlost alespoň 500 MSPS a rozlišení 12 bitů, 2 kanály (např. ADS54T02 a DAC3482, případně zvažte i realizovatelnost rozhraní JESD204(B)), kmitočtový rozsah přizpůsobovacích obvodů 1-250MHz (-3dB), AC vazba. K propojení s kitem využijte LVDS páry na konektoru HSMC. Jako analogové konektory použijte typ SMA. Respektujte zásady pro návrh rychlých číslicových obvodů. Doporučuje se na DPS umístit i vlastní generátor taktovacího signálu včetně reference a jeho zavedení do kitu.
Seznam doporučené literatury
1. Terasic. Terasic, Main Boards CycloneII. Terasic, Main Boards. [Online] 2014. [Citace: 01. 11 2014.] http://www.terasic.com.tw/cgi-bin/page/archive.pl?Language=English&CategoryNo=13&List=Simple#Category53.
2. Terasic HSMC Daughter Boards. Terasic Products. [Online] 2014. [Citace: 01. 11 2014.] http://www.terasic.com.tw/cgi-bin/page/archive.pl?Language=English&CategoryNo=67&No=278.
3. TI. ADS54T02 | Wideband Receivers | Analog Front End (AFE) | Description & parametrics. Analog, Embedded Processing, Semiconductor Company, Texas Instruments - TI.com. [Online] JANUARY 2014. [Citace: 6. listopad 2014.] http://www.ti.com/lit/ds/symlink/ads54t02.pdf.
4. Inc., Texas Instruments. DAC3482 | High Speed DAC (>10MSPS) | Digital to Analog Converter | Description & parametrics. [Online] JULY 2013. [Citace: 6. listopad 2014.] http://www.ti.com/general/docs/lit/ getliterature.tsp.genericPartNumber=dac3482&fileType=pdf.
Seznam doporučené literatury
1. Terasic. Terasic, Main Boards CycloneII. Terasic, Main Boards. [Online] 2014. [Citace: 01. 11 2014.] http://www.terasic.com.tw/cgi-bin/page/archive.pl?Language=English&CategoryNo=13&List=Simple#Category53.
2. Terasic HSMC Daughter Boards. Terasic Products. [Online] 2014. [Citace: 01. 11 2014.] http://www.terasic.com.tw/cgi-bin/page/archive.pl?Language=English&CategoryNo=67&No=278.
3. TI. ADS54T02 | Wideband Receivers | Analog Front End (AFE) | Description & parametrics. Analog, Embedded Processing, Semiconductor Company, Texas Instruments - TI.com. [Online] JANUARY 2014. [Citace: 6. listopad 2014.] http://www.ti.com/lit/ds/symlink/ads54t02.pdf.
4. Inc., Texas Instruments. DAC3482 | High Speed DAC (>10MSPS) | Digital to Analog Converter | Description & parametrics. [Online] JULY 2013. [Citace: 6. listopad 2014.] http://www.ti.com/general/docs/lit/ getliterature.tsp.genericPartNumber=dac3482&fileType=pdf.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dle vedoucího práce student nesplnil zadání a nedokončil návrh řešení. Po počátečním nasazení student přestal na práci pracovat a velmi málo komunikoval, což se opakovalo i v druhém roce.
V práci je na první pohled málo až podprůměrně překlepů a pravopisných chyb. Neodpustitelné jsou chybějící odkazy na konci obsahu.
Práce byla komisí doporučena k přepracování, celkový výsledek SZZ neprospěl.