Práce je zaměřena na racionalizaci provozu na železniční trati Valašské Meziříčí Kojetín z pohledu zvýšení efektivnosti provozu. Analýza současného stavu popisuje charakteristiku všech železničních stanic a zastávek dané železniční tratě, přepravní trh, rozsah dopravy a výpočet propustné výkonnosti.
Navrhovaným řešením je snížení celkové doby přepravy, vytvoření podmínek pro železniční kmenovou dopravu a možnost integrace veřejné hromadné dopravy.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the rationalization of the railway line Valašské Meziříčí Kojetín from the viewpoint of increasing operational efficiency. The analysis of the current situation describes the characteristic of all railway stations in the railway line, potential of transport demands, volume of transport and calculation of permeable performance.
The proposed solution contents several approaches reducing travel time, the creation of the conditions for the rail transport as tribal and the possibility of the integration of public transport.
Klíčová slova
racionalizace, železniční doprava, propustná výkonnost, technologie
Práce je zaměřena na racionalizaci provozu na železniční trati Valašské Meziříčí Kojetín z pohledu zvýšení efektivnosti provozu. Analýza současného stavu popisuje charakteristiku všech železničních stanic a zastávek dané železniční tratě, přepravní trh, rozsah dopravy a výpočet propustné výkonnosti.
Navrhovaným řešením je snížení celkové doby přepravy, vytvoření podmínek pro železniční kmenovou dopravu a možnost integrace veřejné hromadné dopravy.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the rationalization of the railway line Valašské Meziříčí Kojetín from the viewpoint of increasing operational efficiency. The analysis of the current situation describes the characteristic of all railway stations in the railway line, potential of transport demands, volume of transport and calculation of permeable performance.
The proposed solution contents several approaches reducing travel time, the creation of the conditions for the rail transport as tribal and the possibility of the integration of public transport.
Klíčová slova
racionalizace, železniční doprava, propustná výkonnost, technologie
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh řešení
3. Zhodnocení navrženého řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh řešení
3. Zhodnocení navrženého řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) MOJŽÍŠ V., MOLKOVÁ, T. Technologie a řízení dopravy I. Pardubice: Univerzita Pardubice 2002. 122 s. ISBN 80-7194-424-6.
(2) VONKA J., MOLKOVÁ T., ŠIROKÝ J. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice 2000. 118 s. ISBN 55-743-00.
(3) MOLKOVÁ T. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice 2010. 149 s. ISBN 978-807395-371-1.
Seznam doporučené literatury
(1) MOJŽÍŠ V., MOLKOVÁ, T. Technologie a řízení dopravy I. Pardubice: Univerzita Pardubice 2002. 122 s. ISBN 80-7194-424-6.
(2) VONKA J., MOLKOVÁ T., ŠIROKÝ J. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice 2000. 118 s. ISBN 55-743-00.
(3) MOLKOVÁ T. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice 2010. 149 s. ISBN 978-807395-371-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpoveděl všechny dotazy zkušební komise.